سانجو سامسون یا سوپرمن؟ شکار خیره کننده کاپیتان RR برای اخراج Prithvi Shaw برنده اینترنت شد. تماشا کردن

تماشا کنید: سانجو سامسون یا سوپرمن؟  کاپیتان های RR گرفتن خیره کننده برای رد کردن Prithvi Shaw برنده اینترنت شد

سانجو سامسون پریتوی شاو را در پشت کنده ها می گیرد.© توییتر

سانجو سامسون یکی از کارمندان قابل اعتماد پشت کنده است. در حین بازی برای راجستان رویالز در مقابل دهلی کپیتالز، این بازیکن یک بازی خیره کننده به دست آورد تا درخشش خود را به عنوان یک دروازه بان ثابت کند. تحویل کامل ترنت بولت در جریان تعقیب و گریز 200 نفری دی سی، پریثوی شاو را بهتر بازی کرد. توپی که بولت به بیرون زاویه داد، به سمت شاو چرخید و لبه بیرونی بید او را گرفت. لبه جهت توپ را تغییر داد و سامسون، ویکت بان RR به سرعت به سمت راست او پرید و با گرفتن یک ضربه هیجان انگیز، اینینگ های شاو را کوتاه کرد.

شکار را اینجا تماشا کنید:

راجستان رویالز در ورزشگاه کریکت بارساپارا با 57 ران پیروزی دهلی کپیتالز را شکست داد تا دومین برد خود در این فصل را ثبت کند.

ترنت بولت و یوزوندرا چاهال هر کدام سه ویکت گرفتند در حالی که راویچاندران اشوین دو ویکت را به اسکال زد و در تعقیب و گریز 200 تایی RR با سرعت 142 بر 9 DC محدود شد.

پیش از این، جاس باتلر (79 امتیاز از 51) و یاشاسوی جیسوال (60 امتیاز از 31) شروعی فوق العاده داشتند در حالی که شیمرون هتمایر (39 امتیاز از 21 امتیاز) پایانی قوی به دست آورد زیرا RR امتیاز 199 برای 4 را ارسال کرد. موکش کومار منتخب بولرها بود. با ارقام 2 برای 36 برای DC.

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی، برنده بازی پرتاب شده بود و تصمیم گرفت در این بازی اول کاسه کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله