سانجو سامسون کاپیتان راجستان رویالز جریمه شد و 12 لک جریمه شد.

سانجو سامسون 12 میلیون روپیه جریمه شد© BCCI/Sportzpics

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز، به دلیل حفظ نرخ بیش از حد آهسته در جریان بازی آنها در لیگ برتر هند (IPL) مقابل چنای سوپر کینگز، 12 میلیون روپیه جریمه شده است. نرخ بیش از حد ثابت شده است که یک مشکل در IPL دوباره با تعداد زیادی از بازی ها از مرز چهار ساعت گذشته است. در یک توصیه رسانه ای IPL آمده است: «از آنجایی که این اولین تخلف تیم در این فصل بر اساس آیین نامه رفتار IPL در رابطه با حداقل تخلفات بیش از حد بود، کاپیتان سانجو سامسون 12 میلیون روپیه جریمه شد.

راجستان روز سه‌شنبه در آخرین توپ مقابل CSK با بولینگ ساندیپ شارما در 20 امتیاز فوق‌العاده به پیروزی رسید تا MS Dhoni و Ravindra Jadeja را رد کند.

با تعقیب یک هدف 176، سوپر کینگ های چنای به 172 برای 6 نفر محدود شدند، زیرا ساندیپ شارما دو تحویل کامل در سوراخ بلوک را انجام داد تا ماهندرا سینگ دونی (32 توپ از 17 توپ) و راویندرا جادجا (25 توپ از 15 توپ) را تحت کنترل نگه دارد. راویچاندران اشوین با ارقام 2/25 بهترین بولر RR بود.

پیش از این، جاس باتلر 52 گل از 36 توپ را به ثمر رساند که راجستان رویالز پس از ضربه زدن اول، امتیاز رقابتی 175 برای 8 را ثبت کرد.

باتلر در ضربه خود سه شش شش و چهار زد و در حالی که 77 ویکت دوم را با دودوت پادیکال اضافه کرد (38 توپ از 26 توپ).

اشوین (30 توپ از 22 توپ) و شیمرون هتمایر (30 توپ از 18 توپ) نیز کمک های ارزشمندی کردند.

راویندرا جادجا (2/21) بهترین ارقام را برای CSK داشت در حالی که آکاش سینگ تازه کار و توشار دشپنده جوان نیز دو ویکت به دست آوردند.

این سومین برد راجستان در چهار بازی بود در حالی که CSK دومین باخت خود را در این فصل متحمل شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله