سانجو سامسون کامنت حماسی «آن مرد» را پس از اینکه ام اس دونی تقریباً از تعقیب قهرمانانه بیرون کشید، رها کرد.

پس از پیروزی سه ران مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در لیگ برتر هند (IPL)، کاپیتان راجستان رویالز (RR) سانجو سامسون گفت که دو اور پایانی در طول دویدن پرتنش بود و یک طرف “هرگز” امن با MS Dhoni” زیرا “هیچ چیز علیه او کار نمی کند”. یک مسابقه میخکوب کننده با ساندیپ شارما به سختی توانست از 21 ران در فینال دفاع کند، به پایان رسید، زیرا RR در روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram با 3 ران بر CSK پیروز شد.

“شما باید به پسرها امتیاز بدهید. توپ گیران در پایان خونسردی خود را حفظ کردند و واقعا خوب بازی کردند، ما نیز به بازی های خود ادامه دادیم. من خاطرات خوبی در Chepauk ندارم، هرگز اینجا برنده نشدم و می خواستم امروز برنده شوم. توپ چنگ می‌زد و از این رو، زامپا را به عنوان بازیکن ضربه‌ای وارد کردیم. ما یک پاورپلی خوب با بیرون آمدن روتو داشتیم و فکر می‌کردیم که اگر بتوانیم از پاورپلی خارج شویم بدون اینکه چیز زیادی از دست بدهیم، در آن صورت اسپینرها را برای انجام کار داریم. .

دو اور آخر پر تنش بود، من سعی کردم آن را به عمق بکشم، اما شما هرگز با “آن مرد” (Dhoni) امن نیستید. شما باید برای آن مرد و کاری که او می تواند انجام دهد احترام قائل باشید. سامسون در جریان ارائه پس از بازی گفت که هیچ چیز علیه او کار نمی کند.

با این برد، RR صدر جدول است و از چهار بازی خود سه برد را کسب کرده است. آنها در مجموع شش امتیاز دارند. CSK با دو برد و دو باخت و در مجموع چهار امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

با آمدن به مسابقه، پس از اینکه برای اولین بار توسط CSK قرار گرفت، RR امتیاز 175/8 را در 20 اور خود ارسال کرد. پس از اینکه یاشاسوی جیسوال (10) زودهنگام زمین خورد، جوس باتلر (52 توپ از 36 توپ، با یک توپ چهار و سه توپ) با دودوت پادیکال (38 توپ از 26 توپ، با پنج مرز) در 77 ران برای ویکت دوم ایستاد. در ترتیب میانی، ضربه های راویچاندران اشوین (30 در 22 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) و شیمرون هتمایر (30* در 18 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) به RR کمک کرد تا به مجموع رقابتی برسد.

Ravindra Jadeja (2/21) منتخب بولرهای CSK بود. توشار دشپنده (2/37) و آکاش سینگ (2/40) نیز دو ویکت گرفتند، اما ران‌های لو رفت. معین علی در دو اوور خود امتیاز 21/1 را به دست آورد.

در طول تعقیب و گریز 176 ران، CSK، روتوراج گایکواد را زودتر از دست داد و تنها برای هشت ران انجام شد. یک جایگاه 68 دوانی بین آجینکیا راهانه (31 توپ از 19 توپ با دو توپ چهار و شش) و دوون کانوی دنبال شد. کانوی در ادامه 50 توپ در 38 توپ، متشکل از شش توپ، 50 توپ را به دست آورد، اما او نتوانست از طرف دیگر حمایت کند.

با CSK در 113/6 در 15 اور، MS Dhoni و Jadeja سعی کردند آن را برای تیم به دست آورند اما با سه ران کوتاه آمدند. CSK در 20 اور خود با امتیاز 172/6 به پایان رسید و Dhoni (32 * 17 توپ با یک توپ چهار و سه شش) و Jadeja (25 * در 15 توپ، یک چهار و دو شش شش) یک پایه 59 دونده برای توپ دوختند. ویکت هفتم

آشوین (2/25) و یوزوندرا چاهال (2/27) انتخاب بول کاران برای RR بودند. آدام زامپا و ساندیپ شارما هر کدام یک ویکت گرفتند. عملکرد همه جانبه اشوین عنوان “بازیکن مسابقه” را برای او به ارمغان آورد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله