سانجو سامسون در طول جلسه سلفی به تماس فن پاسخ می دهد. با کاری که بعد انجام می دهد قلب ها را به دست می آورد. تماشا کردن

یکی از طرفداران مورد علاقه، سانجو سامسون ممکن است یک هندی معمولی نباشد، اما محبوبیت او در میان توده‌ها از پشت بام اوج می‌گیرد. سامسون در یک حرکت فوق‌العاده متواضعانه به درخواست یکی دیگر از طرفداران در یک جلسه سلفی و امضا برای راجستان رویالز به تماس تلفنی یک طرفدار پاسخ داد. سامسون گوشی را داد تا روی عکس های سلفی کلیک کند، ناگهان صدای زنگ تلفن را دید. به درخواست هواداری که گوشی او بود، کاپیتان رویالز به تلفن پاسخ داد. اتفاقی که بعدا افتاد خنده دار بود.

طرفداری که صاحب تلفن بود به همسرش در طرف دیگر گفت که سامسون با او صحبت می کرد. سپس طرفدار از سامسون خواست که به همسرش سلام کند و ستاره RR موظف شد. اینم ویدیو:

پس از شکست‌های پیاپی، رویالز راجستان به رهبری سامسون امیدوار است که با پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز در بازی IPL خود در خانه در روز پنجشنبه به عقب برگردد، اما گفتن این موضوع آسان‌تر از انجام تیم تحت رهبری MS Dhoni خواهد بود. با سه پیروزی در یورتمه سواری در غوغا بوده است.

CSK با بالاترین رتبه خود شامل Ruturaj Gaikwad، Devon Conway، Ajinkya Rahane و Shivam Dube که اکثر اوقات با هم بازی می کنند، سه برد آسان به دست آورده است در حالی که رویالز در دو مسابقه اخیر خود شکست خورده است.

مسابقه پنج‌شنبه می‌تواند به نبردی بین تیم‌های برتر CSK و اسپینرهای کلاس جهانی رویالز تبدیل شود.

سلطنتی ها می توانند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شدند کمی آرامش بگیرند. با این حال، حتی در آن زمان CSK تقریباً یک برد را به دست آورد، زیرا طلسم آنها Dhoni با ضربات خود ساعت را به عقب برگرداند، قبل از اینکه با سه ران در مقابل تماشاگران خانگی خود پایین بیاید.

با این حال، در حال حاضر همه چیز متفاوت است و چنای پنجمین برد خود در فصل را در برابر نایت رایدرهای کلکته در باغ ادن در روز یکشنبه به ثبت رساند تا با 10 امتیاز به مقام اول جدول رده بندی خود دست یابد.

پیروزی CSK در استادیوم ساوای من سینگ در روز پنجشنبه، چشم انداز پلی آف آنها را بیشتر روشن خواهد کرد. سوپر کینگز که چهار بار برنده شده است، پرسنلی برای فروتنی خانواده سلطنتی در حیاط خلوت خود دارد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله