سانجو سامسون با 3 شش بازی متوالی در همان اوور رشید خان راتل می کند

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که کسی می‌بیند که رشید خان تار افغانستان توسط کتک‌زنان از هم جدا شده است. در مسابقه بین گجرات تایتانز و راجستان رویالز، سانجو سامسون رشید را به جمع پاک کننده ها برد و در یک اور سه شش ششم متوالی را در مقابل او شکست داد. یکی از تمیزترین مهاجمان، سامسون قدرت تهاجمی خود را با تمام ظرفیت به نمایش گذاشت و مسلماً بهترین اسپین بولر جهان را تکان داد. راجستان رویالز با حسن نیت سامسون، هدف 178 ران را در مقابل تایتان ها تعقیب کرد و 4 توپ در اختیار داشت.

راجستان پس از از دست دادن چهار ضربه برای تنها 55 ران، در مشکل به نظر می رسید. با این حال، کاپیتان سامسون حاضر نشد اجازه دهد همه چیز از بین برود. ضربه گیر دروازه بان از کلمه go مسئولیت را بر عهده گرفت و یک ضربه 60 ران تنها از 32 توپ با کمک 3 چهار و 6 شش تا را ثبت کرد.

بعداً، این شیمرون هتمایر بود که تعقیب و گریز برای تیمش را با یک ضربه بدون شکست 56 ران از 26 توپ به پایان رساند.

پس از بازی، سامسون پیروزی تیمش مقابل مردان هاردیک پاندیا را روشن کرد.

“وقتی با حریفان با کیفیتی روی یک ویکت باکیفیت بازی می کنید، چنین بازی هایی دریافت می کنید. بسیار خوشحالم که در چنین بازی ای رقابت می کنم و در صدر قرار می گیریم. مهم این بود که بولرهایمان را بچرخانیم، آنها کریکت با کیفیتی بازی می کردند و ما باید به آن احترام می گذاشتیم. کل تیم امروز خوب ظاهر شد و می‌توانستیم آنها را به 170 نفر محدود کنیم. شروعی که داشتیم، نشان می‌دهد که چقدر ویکت خوبی بود.

“توپ جدید کیفیت بولینگ سوئینگ خوب بود و ما باید به آن احترام می گذاشتیم. اما امروز آمدن زامپا راهی برای مسابقه دادن با حریفان بود. او مسابقه ای برای میلر بود و تقریباً ویکت را به دست آورد، اما نتیجه را گرفت. (روی Hetmyer) او موقعیت های آسان را دوست ندارد، ما دوست داریم او را در چنین موقعیت هایی قرار دهیم، زیرا او معمولاً از چنین موقعیت هایی ما را برنده می شود.”

با این برد، سلطنتی ها با 4 برد در 5 مسابقه، صدرنشین جدول رده بندی IPL 2023 شدند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله