سام بیلینگز، ویکت بان انگلیس، نبرد با سرطان پوست را فاش کرد

تصویر فایل سام بیلینگز© BCCI/IPL

سام بیلینگز، مهاجم دروازه بان انگلیس، مبارزه خود با سرطان پوست را فاش کرد و اکنون می خواهد در مورد خطرات قرار گرفتن در معرض نور خورشید در بین بازیکنان دیگر آگاهی ایجاد کند. او روز سه‌شنبه در رسانه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که بیلینگز سال گذشته دو عمل جراحی برای برداشتن ملانوم بدخیم روی سینه‌اش انجام داد. او به دنبال یک غربالگری مسیریاب در شهرستانش کنت به سرطان پوست مبتلا شد.

“من یک ملانوم 0.6 میلی متری (عمیق) داشتم. آستانه زمانی که واقعا جدی می شود 0.7 میلی متر است، بنابراین بسیار نزدیک است.

او 31 ساله می‌گوید: “اگر این غربالگری را ترک می‌کردم تا به جلسه بروم و تا شش ماه آینده منتظر می‌شدم، می‌توانست بسیار جدی‌تر باشد. حاشیه‌ها بسیار اندک هستند اما می‌توانند عواقب بزرگی داشته باشند.” قدیمی به تلگراف گفت.

بیلینگز سه تست، 28 ODI و 37 T20 برای انگلیس انجام داده است. او در حال حاضر در حال بازی کریکت کانتی است.

او گفت که نبرد او با این بیماری وحشتناک همه چیز را برای او در چشم انداز قرار داده است.

“این به من وضوح تصمیم گیری بر اساس آنچه می خواهم انجام دهم را به من داد، نه اینکه فقط روی خط پا بگذارم و دیده شوم که کار درست را انجام می دهم.

“من در طول سال ها سعی کرده ام این کار را انجام دهم و گاهی اوقات منجر به حمل نوشیدنی می شود. شما متوجه می شوید که کریکت همه چیز نیست. همدل.” او به سایر بازیکنان و هواداران در مورد خطرات ناشی از گذراندن زمان بیش از حد زیر نور خورشید هشدار داد.

“من فقط در مورد بازی حرفه ای صحبت نمی کنم. این بازیکنان کریکت باشگاه هستند، افرادی که بازی را تماشا می کنند. من اخیراً در لردز بازی کردم و خورشید خاموش بود، حتی اگر 25 درجه نباشد. ممکن است فقط 18 باشد، اما شما هنوز هم می تواند آفتاب سوخته شود

“ما با آن (استفاده از کرم ضد آفتاب) مانند یک کار سخت رفتار می کنیم، زیرا آموزش در اطراف آن به خوبی کشورهایی مانند استرالیا نیست. من دوست دارم همه در کریکت با هم کار کنند: خورشید خاموش است، پس بیایید از خودمان محافظت کنیم.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله