سؤالات ستاره سابق هند «متحیر» درباره نحوه عملکرد عمران مالک در IPL 2023 توسط SRH

تصویر فایل SRH pacer عمران مالک© BCCI/IPL

عمران مالک یک مکاشفه در IPL 2022 بود. با سرعت سریعی که در اختیار داشت، این بازیکن 24 ساله همه را تحت تاثیر قرار داد. از برت لی گرفته تا شعیب اختر، هر تاجر بزرگ سرعت او را مورد توجه قرار داد. برخی حتی از BCCI خواستند که او را سریعاً در تیم بازی کند. او اولین حضور بین المللی خود را در قالب های T20I و ODI انجام داد. با این حال، IPL 2023 با عمران در رتبه های SunRisers حیدرآباد مهربان نبوده است. امسال او تنها هفت بازی انجام داده است و پنج ویکت را با اکونومی 10.35 در هر اوور کسب کرده است. او آخرین بار در 29 آوریل یک بازی برای SRH انجام داد و هنوز یک بازی در این ماه انجام نداده است.

این موضوع عرفان پاتان، ستاره سابق هند را که قبلاً با تیم ایالت جامو و کشمیر که عمران در آن بازی می‌کند مرتبط بود، گیج کرده است.

عرفان پاتان در توییتی نوشت: “سریع ترین توپ گیر لیگ که بیرون نشسته است مرا گیج می کند. تیمش به خوبی با عمران مالک برخورد نکرد.”

حتی برت لی در تعاملی که اخیرا توسط جیو سینما، پخش‌کننده‌های IPL ترتیب داده شد، به SRH پیشنهاد کرد که از او به درستی استفاده کند.

“شما به عمران مالک اشاره کردید. من فکر می کنم نکته در مورد Sunrisers حیدرآباد این است که فکر نمی کنم آنها از بولرهای خود در موقعیت های مناسب استفاده کرده باشند، بنابراین من دوست دارم عمران مالک را در پاورپلی ببینم. او یک بار در پاورپلی بولینگ کرده است. در این فصل و او برای 20 دویدن رفت اما این یک مورد یکباره بود. تقریباً مثل این است که به یک ضربه زن بگوییم که باید خفاش کنی اما اگر اردک بگیری دیگر هرگز خفاش نخواهی کرد. باید ایمان داشته باشی. و شما باید تعهد داشته باشید که این بچه‌ها از راه می‌رسند. من همیشه به توپ‌زن سریع در IPL یک توپ کاملاً جدید می‌دهم و به او زمین درست می‌دهم و به او اعتماد به نفس می‌دهم تا بدود و توپ قدیمی را کاسه کند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله