زیر آتش زین الدین زیدان از بازیکنان رئال مادرید می خواهد که بایستند و شمارش شوند


زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید ، روزهای آخر هفته تیم خود را به سویا در لالیگا می برد و اصرار دارد که او علیرغم دوندگی فاجعه بار اخیر قصد استعفا ندارد. مادرید از ماه اکتبر فقط یک بار در لالیگا پیروز شده است و همچنین روز سه شنبه در لیگ قهرمانان در شاختار دونتسک شکست خورده و برای صعود باید هفته آینده بوروسیا مونشنگلادباخ را شکست دهد. رئال با ویارئال به فرم تساوی دست یافته ، در آلاوس فرومایه بازی قرار نگرفت و از زمان آخرین قهرمانی در لیگ والنسیا با چکش خورد و قهرمانان را در جایگاه چهارم قرار داد ، هفت امتیاز از رئال سوسیه داد بالاتر است.

اخبار

زیدان پس از باخت در اوکراین گفت: “من قدرت لازم برای تغییر وضعیت را دارم و می خواهم همه چیز را برای انجام این کار بدهم ، بازیکنان نیز همین کار را می کنند.”

“ما باید خودمان را بلند کنیم و به مسابقه بعدی فکر کنیم. ما در حال دویدن هستیم ، چیزی غیر از فکر در مورد مسابقه بعدی و پیش رفتن کار دیگری وجود ندارد.

وی افزود: “در لحظات دشوار ، شما باید شخصیت نشان دهید.”

مطبوعات محلی مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی سابق تاتنهام و رائول مهاجم سابق مادرید را به سمت کار فرانسوی پیوند داده اند.

طبق گزارش کاپیتان روزنامه AS ، سرخیو راموس در این هفته جلسه ای را برگزار کرد که زیدان در آن غایب بود و به هم تیمی ها گفت “یک فشار اضافی تا پایان سال”.

طبق گزارشات ، راموس پیش از سفر به رامون سانچز پیزخوان ، جایی که آنها در شش دیدار از هشت دیدار گذشته خود را از دست داده اند ، گفت: “آقایان ، این رئال مادرید است. با هم ، ما از وضعیت بدتری گذشته ایم.”

میزبانان روز شنبه پس از آغاز کساد فصل تحت هدایت ژولن لوپتگی ، سرمربی سابق مادرید ، در لیگ برتر اسپانیا بدون شکست شکست خوردند.

سوسو ، بازیساز اسپانیایی پس از شش هفته مصدومیت از ناحیه عضله ، قصد بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

پخش کننده برای تماشا: Joao Felix

مهاجم پرتغالی در آستانه تساوی گل آخر فصل خود برای اتلتیکو مادرید است ، زمانی که 9 گل به ثمر رساند.

هزینه 126 میلیون یورویی او ، دومین بار برای یک نوجوان پس از مبلغی که پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه پرداخت ، فلیکس را تحت فشار قرار داد و او نتوانست در اولین بازی خود در پایتخت اسپانیا 13 بازی را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

روز شنبه ، اتلتیکو میزبان رده هفدهم رئال وایادولید است و یک پیروزی می تواند آنها را موقتاً صعود کند و سوسیداد یک روز بعد به آلاوس برود.

وسایل (همه اوقات GMT):

جمعه

Athletic Bilbao v سلتاویگو (2000)

شنبه

لوانته – ختافه (1300) ، سویا – رئال مادرید (1515) ، اتلتیکو مادرید – رئال وایادولید (1730) ، کادیز – بارسلونا (2000)

یکشنبه

Granada v Huesca (1300)، Osasuna v Real Betis (1515)، Villarreal v Elche (1730)، Deportivo Alaves v Real Sociedad (2000)

تبلیغ شده

دوشنبه

ایبار v والنسیا (2000)

مباحث ذکر شده در این مقاله