زنان هندی پس از رد شدن توسط استرالیا، به یک تیم زیر دست می‌دهند

تیم هاکی زنان هند قبل از شکست 2-3 در روز پنجشنبه در آدلاید، یک نمایش جنگی را در برابر استرالیا A برگزار کرد. سلیما تته (دقیقه 40) و سانگیتا کوماری (دقیقه 54) هر کدام یک گل برای هند به ثمر رساندند که آلیس آرنوت (دقیقه 18) و روبی هریس (دقیقه 20 و 35 دقیقه) میزبان را پیش انداختند. هند در کوارتر اول بر استرالیا A مسلط شد و در دقیقه 10 صاحب یک ضربه پنالتی شد اما نتوانست از آن استفاده کند. پس از آن میزبان چند کرنر پنالتی را به دست آورد، اما دفاع هند برای جلوگیری از برتری آنها محکم بود و کوارتر اول بدون گل به پایان رسید.

هند روی حفظ مالکیت توپ در کوارتر دوم تمرکز کرد، اما استرالیا A با گلزنی آرنوت (دقیقه 18) پیش افتاد.

هریس (دقیقه 20) لحظاتی بعد در حالی که در تیرک دروازه آزاد بود، برتری میزبان را دو برابر کرد و به او اجازه داد تا به راحتی توپ را در دروازه هند قرار دهد.

در حالی که امتیاز بازی مقابل آنها انباشته شده بود، هند شروع به بازی تهاجمی کرد و حتی حملات خوبی انجام داد، اما نتوانست دروازه خود را پیدا کند زیرا استرالیا A با برتری 2-0 به وقت استراحت به پایان رسید.

استرالیا A در اوایل کوارتر سوم زمانی که هریس (دقیقه 35) گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند، برتری خود را افزایش داد و نتیجه 3-0 برای میزبان شد.

با این حال، دقایقی بعد، تته با یک شوت درخشان از داخل محوطه D، اولین گل هند را در این مسابقه به ثمر رساند.

هند در کوارتر چهارم در تلاش برای بازگشت به بازی، با تمام تفنگ‌های خود به میدان رفت و حتی دو کرنر پنالتی را برد اما نتوانست آنها را تبدیل به گل کند.

با این حال، میهمان به آزمایش دفاع تیم میزبان ادامه داد و در نهایت نتیجه داد زیرا سانگیتا کوماری در دقایق پایانی بازی یک گل به ثمر رساند تا هند را در بازی زنده نگه دارد.

اما استرالیا A موفق شد تا تیم میهمان را از زدن گل دیگری باز دارد و بازی با نتیجه 3-2 به سود میزبان به پایان رسید.

این بخشی از دو بازی آخر آنها در تور Down Under Under در بازی های آسیایی در سپتامبر بود. آنها روز شنبه دوباره در اینجا به مصاف استرالیا A می روند.

هند پیش از این پس از شکست 2-4 و 2-3 در دو بازی اول، در یک سری سه بازی مقابل استرالیا 0-2 شکست خورده بود.

بازی سوم با تساوی 1-1 پس از اینکه هند از پشت به گل تساوی رسید، بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله