زمان تغییر کاپیتانی ، گوتام گامبیر را پس از خروج IPC 2020 از RCB احساس می کند


Royal Challengers Bangalore (RCB) به رهبری Virat Kohli پس از باخت شش ویکت به SunRisers Hyderabad (SRH) در Eliminator در روز جمعه از IPL 2020 خارج شد. بعد از شکست RCB ، گوتام گامبیر ، افتتاح کننده سابق هند گفت که کوهلی ، به عنوان یک کاپیتان ، باید پاسخگوی عدم موفقیت تیم در تحویل ظروف نقره باشد. گامبیر اظهار داشت که هیچ حق رای دیگری وجود ندارد که بتواند با همان کاپیتانی که طی هشت سال حتی در کسب یک عنوان موفق نبوده است ، پایدار بماند. گامبیر در سخنرانی خود در نمایشگاه ESPNcricinfo T20 Time Out پس از باخت ناامیدکننده RCB ، گفت که کوهلی به عنوان یک رهبر باید دستان خود را بالا بکشد و مسئولیت شکست تیم را بر عهده بگیرد.

اخبار

“100٪ ، زیرا مشکل مربوط به مسئولیت پذیری است. هشت سال مانده به مسابقات (بدون جام) ، هشت سال زمان طولانی است. هر کاپیتان دیگری را به من بگویید … کاپیتان را فراموش کنید ، هر بازیکن دیگری را که به من برسید به من بگویید گامبیر در پاسخ به این س ifال که آیا اگر در تیم بود کاپیتانی را تغییر می دهد گفت: “هشت سال قهرمان نمی شدم و هنوز با آن ادامه می دادم. بنابراین باید پاسخگو باشد. یک کاپیتان باید پاسخگو باشد.” سکان هدایت RCB.

وی گفت: “این فقط یک سال نیست ، فقط این نیست. من چیزی در برابر ویرات کوهلی ندارم اما در جایی پایین خط ، او باید دست خود را بالا بکشد و بگوید ،” بله ، من مسئول هستم. من پاسخگو هستم “،” اضافه.

تبلیغ شده

واحد ضرب و شتم RCB در Eliminator مقابل SRH نمایش ناخوشایندی از خود به نمایش گذاشت و در اولین بازی فقط توانست 20/7 امتیاز 131/7 را کسب کند. به غیر از AB de Villiers که نیمی از قرن جنگ را به ثمر رساند و آرون فینچ ، هیچ شخص دیگری با ضرب و شتم RCB نمی توانست قلعه را به اندازه کافی نگه دارد تا در بازی تأثیر بگذارد.

SRH با سوار بر نیمه قرن پرتحرک کین ویلیامسون ، در فینال بازی را جمع و جور کرد و رویای RCB برای دست گذاشتن بر روی دست نخورده IPL به پایان ناامیدکننده دیگری رسید زیرا آنها با پنج باخت متوالی از مسابقات خارج شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله