زلاتان ابراهیموویچ قطره نکته بازگشت سوئد را پیش از یورو اعلام کرد


زلاتان ابراهیموویچ ، مهاجم میلان روز چهارشنبه گفت که بازی در سوئد را از دست داده و اشاره کرد که ممکن است برای بازگشت به یورو سال آینده به تیم ملی باز باشد. این بازیکن 39 ساله که پس از یورو در سال 2016 از فوتبال بین المللی بازنشسته شد ، پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال سوئد برای دوازدهمین بار جایزه بهترین بازیکن سال سوئد را باز کرد. وی به روزنامه سوئد آفتونبلادت گفت: “اگر از من بپرسی من صادق خواهم گفت: بله ، دلم برای تیم ملی تنگ شده است.” “این راز نیست.”

اخبار

“کسی که آن را از دست ندهد ، او در حال حاضر حرفه خود را به پایان رسانده است. و من کار خود را به پایان نرسانم.”

ایبرا که 62 گل در 116 بازی ملی به ثمر رسانده است ، از تابستان تاکنون در فرم چشمگیری برای میلان به سر می برد و در این فصل با 10 گل در جدول گلزنی سری آ قرار دارد.

او بیشتر مبهم بود ، در حالی که مستقیماً از او س askedال می شد اگر مربی جان آندرسون به او زنگ بزند ، چگونه پاسخ می دهد.

ابراهیموویچ گفت: “به من وقت بدهید ، من باید در مورد آن فکر کنم.”

بدون او ، سوئد مستقیماً به یورو راه یافت که در آنجا به مصاف اسپانیا ، لهستان و اسلواکی می رود. اما یک رقابت ضعیف در لیگ ملت ها که یک برد و پنج باخت به همراه داشت و منجر به سقوط از گروه A شد ، افکار بازگشت ابراهیموویچ را دوباره زنده کرد.

در ماه نوامبر ، او عکسی قدیمی از خودش را با پوشیدن پیراهن سوئد و بازوبند کاپیتانی با عبارت “Long time no see” در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

هنگامی که آندرسون نیز در گوشه ای از سمت آفتونبلادت قرار گرفت ، کمتر علاقه مند به این ایده به نظر می رسید.

اندرسون گفت: “من خیلی اذیت شدم.”

“او در سال 2016 به من گفت كه می خواهد بازنشسته شود و من به انتخاب او احترام گذاشتم. بنابراین حالا این به او بستگی دارد.

“اگر او بخواهد دوباره در تیم ملی درگیر شود ، برای تغییر عقیده ، باید آن را واضح بگوید. در این صورت ، تصمیم گیری بر عهده من است.

“اگر بگویم که تعجب کرده ام دروغ می گویم. من تحت تأثیر قرار گرفته ام که چگونه او همچنان گرسنگی را در زمین دارد ، کیفیت را در هر کاری که انجام می دهد تحت تأثیر قرار می گیرد.

“او یک ورزشکار عالی است ، تا حد زیادی بهترین بازیکن سوئدی در تمام دوران. کاری که او انجام می دهد شگفت انگیز است ، من فقط می توانم به او تبریک بگویم.”

تبلیغ شده

ابراهیموویچ در حال حاضر پس از دو گل در ناپل در آخر هفته مصدوم شده است اما او اصرار دارد که برای مدت طولانی از میادین دور نخواهد بود.

وی گفت: “این هیچ چیز جدی نیست.” “فقط یک یا دو هفته.”

مباحث ذکر شده در این مقاله