ریکی پونتینگ می گوید در ICC برای رفع اختلاف دستمزد برای رشد کریکت تست صحبت می کند

تصویر فایل ریکی پونتینگ© ICC

ریکی پونتینگ، اسطوره استرالیایی، احساس می‌کند که شورای بین‌المللی کریکت نقش مهمی در تضمین این موضوع دارد که بازیکنان از کشورهای کوچک‌تر تست‌کننده برای خدمات خود در قالب پنج روزه دستمزد خوبی دریافت کنند. پونتینگ بازیکنان کریکت هند غربی را مثال زد که به دلایل مالی تمایل دارند کریکت فرنچایز را به وظایف بین المللی انتخاب کنند. در رویدادی که توسط ICC قبل از فینال مسابقات جهانی تست بین هند و استرالیا در Oval از 7 ژوئن برگزار شد، از پونتینگ در مورد جوانانی که می‌خواهند این بازی پنج روزه را در دوره لیگ‌های T20 انجام دهند، سؤال شد.

کاپیتان سابق استرالیا گفت: “این سوال در کشورهای مختلف پاسخ متفاوتی دارد. به‌عنوان مثال، پرورش دادن به جوانان در دریای کارائیب که می‌خواهند رویای بازی کریکت تست را دنبال کنند، به طور فزاینده‌ای دشوار شده است.”

سیستم پرداخت آن‌ها در کارائیب در مقایسه با برخی از لیگ‌های فرنچایز، مطابقت ندارد و سری‌لانکا و بنگلادش یکسان خواهند بود.» پونتینگ گفت که مذاکرات در داخل دیوان بین المللی کیفری برای رسیدگی به این موضوع در جریان است.

“در هند، انگلیس و استرالیا اینطور نیست. شما برای بازی کریکت تست برای کشورتان دستمزد خوبی دریافت می کنید و بیشتر آنها آرزوی بازی تست مسابقه را دارند. اینجا نقشی برای ICC وجود دارد.

او گفت: “… پرداخت ها را حتی در سراسر کریکت تست بین المللی انجام دهید تا بازیکنان این کشورهای مختلف را که می خواهند برای کشورشان بازی کنند جذب کنید.”

او افزود: “این چیزی است که در سطح بسیار بالایی در ICC برای کمک به آن صحبت شده است، اما در هند احساسی که من دارم این است که بیشتر این جوانان آرزوی پوشیدن کلاه آبی گشاد و همان را در استرالیا دارند.” . PTI BS SSC SSC

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله