“رینکو سینگ هرگز قادر به انجام این کار نخواهد بود”: برداشت عظیم هند بزرگ از 5 6s خود

Virender Sehwag رینکو سینگ را با افرادی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرد.© AFP

رینکو سینگ در یک بازی IPL 2023 در برابر گجرات تایتانز برای نجات رژگونه‌های نایت رایدرهای کلکته (KKR) برای حفظ سلامتی خود، برای اعصار یک ضربه بازی کرد. در حالی که KKR نیاز به 29 ران در فینال داشت، رینکو پیسر GT یاش دایال را به مدت 5 شش تا در تروت شکست داد و یک برد به یاد ماندنی برای KKR به دست آورد. پیش از بازی KKR مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) در روز جمعه، Virender Sehwag افتتاحیه هند اکنون رینکو را با بازیکنانی مانند Sachin Tendulkar و MS Dhoni مقایسه کرده است.

سهواگ توضیح داد که وقتی تندولکار و دونی در حال ضرب و شتم بودند، تیم هند همیشه به این دو اسطوره امیدوار بود. به طور مشابه، با Rinku در کنار، KKR همچنین کسی را دارد که بتواند به او تکیه کند.

“در تیم KKR این باور وجود دارد که رینکو سینگ هنوز آنجاست. زمانی که MS Dhoni شروع به پایان بازی ها کرد، این اعتقاد وجود داشت که Dhoni هنوز آنجاست. در دهه 90، اگر Tendulkar آنجا باشد، می توان مسابقه را برد، اگر نه. سپس نه. اکنون همین موضوع در مورد KKR و Rinku Singh است. قبل از آن آندره راسل برای آنها بود.” سهواگ در Cricbuzz گفت.

با این حال، سهواگ پیشنهاد کرد که رینکو نمی‌تواند با موفقیت خود در زدن پنج شش در یک اوور مطابقت داشته باشد.

“این هرگز در تاریخ کریکت اتفاق نیفتاده است و رینکو سینگ هرگز نمی تواند دوباره این کار را انجام دهد. این رکوردی که اتفاق افتاده است، ممکن است شکسته شود، اما رینکو هرگز در زندگی خود نمی تواند 6 سینگ بزند و آن رکورد را بشکند. شما هم به کمی شانس نیاز دارید.اگر آلزاری جوزف بولینگ می کرد حتی رینکو هم می دانست که نمی تواند او را بزند.اما او تمام عمرش در تورها با یاش دیال روبرو بوده است.پس رینکو طرز فکر درستی داشت. ،” او اضافه کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله