رینکو سینگ متنی را که برای یاش دیال فرستاده بود پس از لحظه 5 Sixes در مسابقه KKR و GT فاش کرد

رینکو سینگ، بازیکن همه کاره نایت رایدرهای کلکته، روز یکشنبه در بهترین حالت خود قرار داشت و در پنج توپ پایانی پنج شش توپ را به ثمر رساند تا به تیمش کمک کند در یک بازی IPL 2023 یک پیروزی تاریخی با سه ویکت در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز ثبت کند. KKR به 29 ران در فینال نیاز داشت و به سختی کسی تصور می کرد که تیم برنده بازی باشد. اومش یاداو روی اولین توپ تکی زد تا ضربه را به رینکو بزند، او پنج توپ آخر را با پنج شش ضربه زد تا تیمش را به خانه برساند.

این برد قطعاً رینکو را به یک قهرمان تبدیل کرد، اما یاش دایال، ضربان‌دار دست چپ GT، که در پایان قتل‌عام خود در فینال اوور قرار داشت، به‌طور مشهودی از پا در آمد.

در طی مصاحبه اخیر، رینکو، که در اتاق رختکن اوتار پرادش با یاش دیال در کریکت داخلی اشتراک داشت، فاش کرد که چگونه از پنجه جنوبی دلداری می‌داد.

رینکو سینگ در مصاحبه ای با ایندیا تودی گفت: “من بعد از بازی به یاش پیام دادم که در کریکت اتفاق می افتد، شما سال گذشته واقعاً خوب عمل کردید، فقط سعی کردم کمی به او انگیزه بدهم.”

پیش از این، فرنچایز KKR نیز پس از بازی وقت خود را برای کنسول Dayal با پیامی شیرین اختصاص داده بود.

KKR در توییتی گفت: “چانه بالا، پسر. فقط یک روز سخت در دفتر، برای بهترین بازیکنان کریکت اتفاق می افتد. تو یک قهرمان هستی، یاش، و قوی برمی گردی.”

سه تحویل اولی که رینکو در اور آخر با آنها روبرو شد، همه پرتاب‌ها بودند و خمیر در ارسال آن‌ها برای شش‌ها اشتباه نکرد.

با 10 ران که نیاز به 2 توپ داشت، دایال یک توپ با طول کندتر به زمین زد، اما رینکو آن را نیز از بالای حصار زد. توپ پایانی این مسابقه بار دیگر یک توپ کندتر بود و رینکو با اعصاب فولادی آن را به شدت کوبید تا بازی را برای KKR رقم بزند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله