رینکو سینگ قهرمان KKR به NDTV می گوید: “خانواده بدهکار بود، مشکلات اکنون تمام شده است.”

یکی از یافته های فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) رینکو سینگ از نایت سواران کلکته است. باتر در پنج توپ پایانی مسابقه مقابل گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، 5 گل متوالی شش گل به ثمر رساند و به شکلی تاریخی، تیمش را برنده شد. این مسابقه در تاریخ لیگ ثبت شد و رینکو نام خود را در کتاب تعقیب و گریز حماسی با حروف طلایی ثبت کرد. در گفتگو با NDTV، رینکو در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد، از عملکردش گرفته تا وسایل فروتنانه اش.

رینکو از ثروتمندترین خانواده ها نبوده و راز ناشناخته ای نیست. پدرش هنوز هم سیلندرهای گاز را از خانه ای به خانه دیگر می برد تا مخارج زندگی اش را تامین کند. خانواده رینکو به طور قابل درک قبل از اینکه او یک کریکت باز حرفه ای شود، بدهی های زیادی داشتند. اما حالا آن روزهای سختی پشت سر اوست.

“من همه کارها را برای خانواده ام انجام می دهم. دوران سختی اکنون به پایان رسیده است. به پدرم گفتم کارش را رها کند. او 30 سال است که کار می کند. وقتی از او خواستم استعفا دهد، اصرار کرد که ادامه دهد. من و برادرانم استفاده کردیم. رینکو در حالی که با NDTV صحبت می کرد، گفت که از خانه به خانه برویم تا سیلندرهای گاز را با پدرمان تحویل دهیم. مصاحبه اختصاصی

وقتی از رینکو پرسیده شد که آیا این می تواند نقطه عطفی در حرفه او باشد، رینکو گفت که این بهترین دوره زندگی او تا کنون بوده است.

رینکو در مورد جاه‌طلبی‌های خود در تیم هند گفت که تمرکز او در حال حاضر روی عملکرد خوب این امتیاز در این IPL است.

رینکو در دوران نوجوانی با برادرانش کریکت بازی می‌کرد، اما او تنها کسی است که اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کرد. یکی دیگر از برادران کوچکتر او اما به دنبال این است که راه برادر بزرگتر را دنبال کند.

“من یک برادر کوچکتر دارم که کریکت را شروع کرده است. او کاملاً علاقه مند است. وقتی نوبت به گرفتن قرارداد IPL می رسد، همه چیز بستگی به این دارد که چقدر تلاش می کند و مهارت هایش را تقویت می کند.

رینکو در ادامه گفت: “ورود به IPL سخت است. ابتدا باید در کریکت داخلی نامی برای خود دست و پا کنید. 6 تا 7 سال از بازی من می گذرد. ​​ما همچنین برای عملکرد خوب به حمایت تیم نیاز داریم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله