رینکو سینگ به گفته “از کریکت چیزی به دست نمی آورید” نظر پدر را تغییر می دهد

پدر رینکو سینگ علاقه ای به دیدن او در حال بازی کریکت نداشت© BCCI/Sportzpics

رینکو سینگ، یک بازیکن جوان 25 ساله، یک ضربه شکست ناپذیر 48(21)* مقابل گجرات تایتانز انجام داد و به طرفداران نایت رایدرهای کلکته چیزی برای همیشه به یاد آورد. KKR یک هدف 205 را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز تعقیب کرد و رینکو سینگ در قلب آن تعقیب عظیم بود. سال گذشته رینکو خود را در موقعیتی مشابه مقابل لاکنو سوپر جاینتز در IPL 2022 یافت. او راه را برای پیروزی KKR هموار کرد اما نتوانست کار را تمام کند. با این حال، این بار او مطمئن شد که تیمش برنده شد.

پدرش خانچند پسرش را دید که در تلویزیون پنج شش ششی متوالی به یاش دیال زد.

در حالی که پدر رینکو صحبت می کرد، گفت: “من او را آماده نکردم، او همه کارها را خودش انجام داد. من برای او خفاش یا چیز دیگری نخریدم. بعد از مدتی او در ورزشگاه بازی کرد و برای تیمش گلزنی کرد. آن زمان به او می گفتم باید روی درس هایش تمرکز کند، با بازی کریکت چیزی عایدش نمی شود، او اصلاً روی درس هایش تمرکز نمی کرد. او در مسابقات دو گل زد و همه می گفتند بچه شما بعد از آن خوب بازی می کند. خانچند گفت که اگر می‌خواهی کریکت بازی کنی، می‌توانی کریکت بازی کنی.

کیفیت خالصی که رینکو دیشب در مقابل گجرات تایتانز به نمایش گذاشت، پتانسیل او را به عنوان بازیکنی که قادر به اتمام بازی برای تیمش است به نمایش گذاشت.

در حالی که طرفداران KKR قهرمانی های رینکو را جشن می گیرند، پدرش برنامه های بزرگ تری برای سال های آینده دارد.

خانچند گفت: “من از نحوه پیروزی او در بازی دیروز برای KKR بسیار خوشحالم. در آینده می خواهم او برای تیم کریکت هند بازی کند.”

رینکو سینگ برای KKR در IPL 2023 مقابل Sunrisers Hyderabad در روز جمعه در Eden Gardens به میدان خواهد رفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله