رینکو سینگ، شاردول تاکور “خوب تمام می شود اما…”: طرح ستاره SRH برای گروه دو ستاره KKR

Sunrisers Hyderabad از نمایش پر شور رینکو سینگ و شاردول تاکور در دو مسابقه اخیر IPL KKR نمی ترسد و کاپیتان آیدن مارکرام روز پنجشنبه گفت که مطمئن است که بولرهای آنها نقشه های خود را در زمان مرگ اجرا می کنند. Kolkata Knight Riders مجموع بیش از 200 مجموع متوالی را با حسن نیت ارائه کرد که این دو در مسیر کسب پیروزی های باشکوه بر رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز در دو مسابقه آخر خود بودند.

مارکرام در آستانه روز به خبرنگاران گفت: “اگر به ترکیب تیم آنها به طور کلی نگاه کنید، آنها به صورت تهاجمی و یک برند تهاجمی کریکت بازی خواهند کرد. در هر روز، آنها مطمئناً می توانند تهدیدی بزرگ برای ما باشند.” از مسابقه آنها

“این در مورد چسبیدن به نقاط قوت خود در میانه است، که بهترین فرصت را برای اجرای هر برنامه ای که داریم به ما می دهد. بچه ها برای KKR بسیار خوب عمل کرده اند، آنها (شاردول و رینکو) به خوبی کار را تمام کرده اند. اما ما می رویم. برای اینکه برنامه های خوبی داشته باشیم، تجربه خوبی در کمپ خود داریم، چند توپ انداز واقعا خوب مرگ نیز، ما به آنها اطمینان داریم. امیدوارم بتوانیم در شب (فردا) به خوبی اجرا کنیم.”

SRH بوونشوار کومار کهنه سرباز هندی را برای رهبری حمله سرعت دارد، که با اضافه شدن مارکرام از آفریقای جنوبی مارکو یانسن تقویت می شود، و آنها همچنین عمران مالیک آتشین را در یک حمله سرعتی سه جانبه خواهند داشت.

SRH پس از آزاد کردن رشید خان، گروه دوتایی واشنگتن ساندار و مایانک مارکانده را دارد.

با شروع فصل با شکست‌های پیاپی، SRH زمانی که بر روی 74 شکست ناپذیر از راهول تریپاتی سوار شد تا پنجاب کینگز را با هشت ویکت شکست دهد، کمپین خود را به مسیر خود بازگرداند.

تریپاتی، بازیکن سابق KKR، به دنبال ارائه نظرات ارزشمند خود به تیم خواهد بود.

“همیشه داشتن یک نفر در تیم شما که بخشی از تیم بوده و قرار است در مقابل او بازی کنید، خوب است. قطعا ما از تجربه و دانش راهول تا جایی که می توانیم استفاده خواهیم کرد.”

مارکرام گفت: “دیدن بازیکنی مانند راهول در فرم فوق العاده است، تماشای او و روشی که در کارش انجام می دهد واقعا سرگرم کننده است. داشتن او در این شرایط در حال حاضر عالی است.”

این بازیکن آفریقای جنوبی گفت که حال و هوای تیم خوشحال کننده است و آنها به دنبال مبارزه قوی با KKR هستند.

اگر در حال حاضر به اردو نگاه کنید، همه واقعاً روحیه خوبی دارند، بسیار مثبت، شاد و پر انرژی.

“فکر می کنم این نتیجه کسب اولین برد رقابت باشد… همه می توانند اعتماد به نفس بازی قبلی را بگیرند. ما هنوز باید به این یک بازی جدید احترام بگذاریم و قدردان باشیم، فردا باید از صفر شروع کنیم. اما اگر ما می توانیم این اعتماد به نفس و کمی شتاب را در نظر بگیریم، این واقعا می تواند فردا به ما کمک کند.” خریدهای بزرگ آنها – هری بروک و هاینریش کلاسن – هنوز شلیک نشده است، در حالی که تفنگ بزرگ هندی مایانک آگاروال نیز سهم قابل توجهی نداشته است.

“ما زیاد نگران این موضوع نیستیم. بازیکنان بزرگتر شما درک می کنند و قدردانی می کنند که دوست دارند برای تیم کمک کنند و بازی ها را برنده شوند. ممکن است تیم ما کاملاً به یک یا دو بازیکن متکی نباشد. ما این را در بازی قبلی دیدیم.”

“اما مطمئناً، از طرف من که می بینم همه در مراحل کوچک بازی مشارکت می کنند، گرم است. در کریکت T20، یک مسابقه را می توان در مراحل کوچک از دست داد. ما قطعاً به تیم های خود تکیه می کنیم تا در برخی از بازی ها پیروز شویم. “

موضوعات ذکر شده در این مقاله