ریشابه شلوار برگشت! ستاره دهلی کپیتالز در تمرین پیش از بازی Clash vs Royal Challengers Bangalore IPL 2023 – به عکس مراجعه کنید

ریشابه پنت در تمرین دهلی کپیتالز در ورزشگاه ام چیناسوامی در بنگلور پیش از رویارویی آنها در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور شرکت کرد و این تصویر قبلاً در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. در تصویر، پانت در حال گفتگو با آکسار پاتل در حاشیه دیده می شود. پنت به دلیل مصدومیتی که در یک تصادف رانندگی متحمل شده بود از مسابقات کنار گذاشته شد و ضربه‌گیر ویکت‌باز جای خود را به دیوید وارنر به عنوان کاپیتان فرنچایز داد. قبل از مسابقات، سرمربی تیم، ریکی پونتینگ، روشن کرد که پنت همچنان نقش مهمی در تیم خواهد داشت و تیم حتی پیراهن خود را در بالای زمین به نشانه احترام به تن داشت.

بدون پیروزی در این تورنمنت تا کنون، دهلی کپیتالز در صورت آماده شدن برای رویارویی با رویال چلنجرز بنگلور در روز شنبه، باید به عنوان یک واحد اقدام کند.

پایتخت نشینان شروع ضعیفی را در این فصل پشت سر می گذارند زیرا هر چهار بازی خود را باخته اند تا در این مسابقات بی هدف مانده اند.

هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر درست پیش نمی‌رود و اتاق فکر تیم در تلاش است تا از پوسیدگی‌ای که به وجود آمده است جلوگیری کند.

وارنر و معاونش آکسار پاتل حمله ضربتی تیم را در حالی انجام دادند که سایرین به طرز وحشتناکی شکست خوردند.

کامئوهای آکسار تنها پوشش نقره ای دهلی در این فصل بوده است.

وارنر در رتبه دوم در لیست رانندگان پیشرو قرار دارد اما نرخ ضربه 114.83 او نگران کننده است. او برای به ثمر رساندن دوش‌های سریع با مشکل مواجه بوده است و از دست دادن ویکت‌های DC در انبوه تنها کار استرالیایی را سخت‌تر کرده است.

مشکلات فنی Prithvi Shaw در برابر حملات سرعت با کیفیت بالا به منصه ظهور رسیده است، چیزی که به سرعت قابل رفع نیست. مانیش پاندی که به جای سرفراز خان آمده بود نیز نتوانسته کمک کند. اولین بازی یاش دهل در مقابل MI تنها چهار توپ دوام آورد.

قدرت ضعیف نیمکت تیم از نظر استعدادهای هندی به این معنی است که کادر مربیگری اکنون فقط ریپال پاتل را برای عقب نشینی دارد.

با این حال، دی سی می تواند فیل سالت را به جای رومن پاول بیاورد. این بازیکن انگلیسی سخت‌گیر به‌خاطر اینینگ‌های هجومی‌اش در ابتدا شناخته می‌شود و می‌تواند در زمانی که وارنر نقش لنگر را بازی می‌کند، نرخ دویدن را کنترل کند.

بازیکنان دهلی به تیم نظافتچی منتقل شدند، اگرچه آنریش نورجه و مستفیزر رحمان در مقابل MI خوب عمل کردند، هرچند در یک بازی باخت. اما انتظار بیشتری از آنها در استادیوم چیناسوامی وجود خواهد داشت، که نقطه‌ای از یک مسیر است.

Spinners Axar و Kuldeep Yadav نیز هنوز بازی های برنده ای را ارائه نکرده اند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله