رکورد اولین برد فصل برنلی ، ساوتهمپتون توسط ولوز برگزار شد


برنلی در این فصل برای اولین بار در لیگ برتر به پیروزی رسید زیرا کریس وود پیروزی یک بر صفر مقابل کریستال پالاس را به دست آورد ، در حالی که ساوتهمپتون این فرصت را از دست داد تا در تساوی 1-1 مقابل ولوز در روز دوشنبه سوم شود. برنلی در هفت بازی اول خود در بدترین شروع مشترک یک فصل در تاریخ باشگاه موفق به پیروزی نشده بود. شاگردان شان دیچ تنها تیم لیگ برتری بودند که در این مدت هنوز گل خانگی به ثمر رسانده بودند تا اینکه وود ، مهاجم نیوزیلندی در نیمه اول آنها را مقابل پالاس پیش انداخت.

اخبار

این کافی بود تا سه امتیاز مورد نیاز برای برنلی را بدست آورد ، که با هزینه فولام از منطقه سقوط سقوط کرد.

دیچ گفت: “ما دو یا سه موقعیت طلایی ایجاد كردیم ، یكی را استفاده می كنیم و كمی مضطرب می شود زیرا ما اولین پیروزی را پیدا نكردیم. انجام این كار دنیای خوبی را برای ما رقم خواهد زد.”

“ما گروهی پیدا کردیم که می توانند به چالش بکشند. ما شروع سختی داشته ایم اما در حال آمدن است.”

کاخ فورس ویلفرد زاها ، مهاجم ساحل عاج را از دست داد ، زیرا وی آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرد و شاگردان روی هاجسون بدون او هیچ برتری ندارند زیرا آنها در دومین شکست در سه بازی شکست خوردند.

برنلی در این فصل فقط 3 گل در لیگ به ثمر رسانده بود و از 3 اکتبر که اشلی وستوود در نیوکاسل شکست خورد ، گلزنی نکرد.

اما وود در دقیقه هشت وقتی که با ضربه سر جی رودریگز از روی ضربه ضعیف ضربه سر چیخو کویته به خانه شلیک کرد ، این روند چهار بازی بدون گل را به پایان برد.

پالاس نزدیک بود که گل تساوی را به ثمر برساند ، زمانی که تلاش پیچش کابین Andros Townsend یک جریمه خوب را از Nick Pope انجام داد.

این در حالی بود که برنلی با یوهان گودموندسون که اعتصاب روزافزون او از لبه منطقه به بیرون دروازه می رسید ، فاصله چند برابری داشت.

میشی باتشوایی باید به گل تساوی می رسید كه پاس دلفریب دوایت مك نیل را پاس می داد ، اما پاپ به سرعت از خط خارج شد تا ضربه ناخوشایند بلژیك را مهار كند.

پاپ در فرم فوق العاده ای قرار داشت و در زمان توقف دوباره به نجات برنلی آمد که به نوعی ضربه نزدیک کریستین بنتکه را زد.

والکات را احیا کرد

در مولینوکس ، ساوتهمپتون برای کسب چهارمین پیروزی متوالی در تلاش بود که تئو والکات آنها را در نیمه دوم پیش انداخت.

اما پدرو نتو از روی نیمکت بیرون رفت تا گل تساوی را به ثمر برساند زیرا ساوتهمپتون در رده پنجم مجبور شد رضایت خود را برای تمدید شکست بدون شکست به هفت مسابقه اعلام کند.

رالف هازنهوتل ، مدیر ساوتهمپتون گفت: “من خوشحالم. برای همه این یک بازی سخت بود ، از نظر تاکتیکی بسیار سخت ، مانند شطرنج بود. آنها 4-3-3 بازی کردند ، ما انتظار چنین چیزی را نداشتیم اما جواب ها را پیدا کردیم.”

نونو اسپیریتو سانتو ، سرمربی گرگ ها اضافه کرد: “من فکر می کنم این یک خطا برای گل آنها بود. پس از آن در مورد واکنش به آن حادثه بود. پسران این کار را انجام دادند. ما بازی را به خوبی به پایان رساندیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم.”

والكوت از زمان مصدومیت دنی اینگس در یك مهاجم میانی برای ساوتهمپتون رونق گرفت و وینگر تبدیل شده در نیمه اول با ضربه محكمی دروازه بان ولز را آزمایش كرد.

ساوتهمپتون در دقیقه 58 و با اختلاف نظر در مورد گل ، به برتری رسید.

گرگها از این که استوارت آرمسترانگ وارد بار رایان ایت-نوری شد ، قبل از اینکه چ آدامس یک سانتر کم برای والکوت بدون مارک ارسال کند ، از نزدیک فاصله گرفت.

این اولین گل این بازیکن 31 ساله به ساوتهمپتون از زمان پیوستن مجدد آنها به امانت از اورتون در ماه اکتبر بود.

آخرین گل وی در لیگ برای ساوتهمپتون تقریباً 15 سال پیش در اولین طلسم او رقم خورد.

والکات باید بعد از پاس آدامز او را تمیز می کرد اما این بار از 12 متری با پهلو پهلو گرفت.

تبلیغ شده

این یک اشتباه مهم بود زیرا گرگ ها در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاندند ، زیرا رانندگی شدید رائول خیمنز به نتو برگشت و بازیکن تعویضی اولین ضربه خود را از الکس مک کارتی عبور داد.

نتو نزدیک بود که در دقیقه پایانی یک برنده را بدست آورد که درایو کم او توسط مک کارتی به خوبی مهار شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله