رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل پایتخت دهلی، IPL 2023 را پیش بینی کرد: چه کسی راه را برای Wanindu Hasaranga باز خواهد کرد؟

وانیندو هاسارانگا به احتمال زیاد مقابل دهلی کپیتالز بازی خواهد کرد© BCCI

رویالز چلنجرز بنگلور پس از مواجهه با دو شکست متوالی، در دیدار روز شنبه خود در IPL 2023 به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت تا به مسیر پیروزی بازگردد. تیم تحت رهبری Faf du Plessis پس از مواجهه با شکست یک ویکت مقابل لاکنو سوپر جاینت در یک رویارویی هیجان انگیز به این درگیری خواهد آمد. با وجود قرار دادن یک هدف قوی 213، RCB در سمت بازنده قرار گرفت. از آنجایی که ستاره آنها وانیندو هاسارانگا، اسپینر سریلانکا از وظایف ملی خود بازگشته است، به احتمال زیاد به Playing XI این تیم در برابر دی سی خواهد پیوست.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند RCB در بازی XI در برابر DC باشد

پس از شروع پیروزمندانه، RCB راه خود را گم کرد و به شکست های متوالی سقوط کرد.

افرادی مانند Virat Kohli و Faf du Plessis با این خفاش همکاری کرده‌اند و در روز شنبه منتظر نمایش خوب دیگری هستند. بازگشت گلن ماکسول در میان دویدن ها نیز نشانه خوبی برای میزبان است.

محمد سراج با توپ جدید استثنایی بوده است، اما مصیبت های بولینگ مرگ همچنان گریبانگیر RCB می شود، زیرا بولرهای آنها با سرعت بسیار بالا درز کرده اند.

هارشال پاتل، متخصص بازی‌های مرگ، نسخه‌ای خسته از خود به نظر می‌رسد و RCB امیدوار است که دیگران نیز قدم بردارند.

هاسارانگا با تیم پیوند خورده است و انتظار می‌رود که مستقیماً وارد یازدهم بازی شود و بخش بولینگ را تقویت کند.

RCB Predicted XI در مقابل DC: ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، آنوج روات، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (هفته‌انه)، وانیندو هاسارانگا، دیوید ویلی/وین پارنل، هارشال پاتل، کارن شارما، محمد سراج

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله