رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل غول‌های بزرگ لاکنو را پیش‌بینی کرد: آیا RCB تغییری در سمت خود ایجاد خواهد کرد؟

رویال چلنجرز بنگلور پس از شروع مبارزات خود با پیروزی هشت ویکتی به یاد ماندنی مقابل هندیان بمبئی، در مسابقه قبلی خود در IPL 2023 با شکستی وحشتناک با 81 ران در برابر نایت رایدرهای کلکته روبرو شد. تیم رهبری Faf du Plessis اکنون برای بازی بعدی خود در روز دوشنبه به مصاف Lucknow Super Giants خواهند رفت. در بازی قبلی خود، RCB با دیوید ویلی بازیکن انگلیسی پیش افتاد، زیرا ریس توپلی به دلیل مصدومیت از مسابقات خارج شد. از آنجایی که ویلی با دو ویکت خود همه را تحت تأثیر قرار داد، این احتمال وجود دارد که RCB با همان Playing XI خود در برابر LSG به میدان برود.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند RCB در بازی XI در برابر LSG باشد

روزهای اولیه مسابقات است، اما بولینگ مرگ RCB یک نگرانی بزرگ برای تیم بوده است.

RCB در تلاش بود تا دومین برد خود را در فصل ثبت کند، اما فیلمنامه پس از دوازدهمین بازی به هم خورد. آنها بازی را در کف دست خود داشتند و قبل از اینکه KKR به پست 204/7 برود، حریف را به 89 برای 5 کاهش دادند.

در مقابل بمبئی نیز در 5 اور گذشته بیش از 13 دوش به میدان رفتند. هارشال پاتل، متخصص دث اوور و محمد سراج که با توپ جدید خوب کار کرده بودند، در قسمت عقب با مشکل مواجه شده اند.

غیبت Wanindu Hasaranga، که در وظیفه ملی است، و جاش Hazlewood، که در حال بهبودی پس از آسیب پاشنه آشیل است، تنها مشکلات بولینگ مرگ RCB را تشدید کرده است.

انتظار می‌رود که هر دو بازیکن در این هفته با تیم ارتباط برقرار کنند. اما تا آن زمان، وین پارنل، بازیکن متوسط ​​اهل آفریقای جنوبی که به عنوان جایگزین ریس توپلی آمده است، می تواند به توپ در انتهای اینینگ کمک کند.

خفاش RCB عمیق. ویرات کوهلی و دو پلسیس بازکننده‌ها در پیروزی مقابل بمبئی کار را انجام دادند، اما در مقابل KKR، کل ترکیب با اسپین انجام شد.

RCB Predicted XI در مقابل LSG: فاف دو پلسیس (C)، ویرات کوهلی، گلن ماکسول، مایکل بریسول، شهباز احمد، دینش کارتیک، دیوید ویلی، هارشال پاتل، کارن شارما، محمد سراج، آکاش دیپ

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله