رویال چلنجرز بنگلور راجستان رویالز را با 7 ران در پایان هیجان انگیز شکست داد

اتهام دیرهنگام به رهبری دروو ژورل برای راجستان رویالز کافی نبود، زیرا یک قرن ایستاده بین کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول باعث شد تا رویال چلنجرز بنگلور در مسابقه لیگ برتر هند در روز یکشنبه در بنگلور یک برد هیجان انگیز را در هفت ران به ارمغان آورد. . مکسول (77 توپ از 44 توپ) و دو پلسیس (62 توپ از 39 توپ) دعوت شده به خفاش، 127 دوش را برای ویکت سوم از تنها 66 ارسال به قدرت RCB به 189 برای 9 در 20 اور به اشتراک گذاشتند. دودوت پادیکال (52 توپ از 34 توپ) به اولین 50 توپ خود در این فصل زد و یاشاسوی جیسوال 47 را برای یک شراکت 98 ران برای ویکت دوم به دست آورد، اما رویالز در تعقیب دوندگی عقب ماند و در پنج اور آخر شتاب گرفت.

ژورل با 16 توپ (2×4؛ 2×6) بازی کوتاهی با 34 توپ انجام داد. اما آنها در پایان با هفت ران کوتاه آمدند و به 182 برای 6 در 20 اور رسیدند.

رویالز به 20 ران در فینال با بولینگ توسط هارشال پاتل نیاز داشت اما توانست تنها 12 را به ثمر برساند.

بنابراین، رویالز سومین شکست خود را در هفت مسابقه متحمل شد اما به دلیل نرخ خالص برتر (0.844) در صدر جدول امتیازات باقی ماند.

هارشال پاتل (4-0-32-3) منتخب بولرهای RCB بود در حالی که دیوید ویلی (4-0-26-1) و محمد سراج (4-0-39-1) نیز نقش های خود را بازی کردند.

RCB ضربه بزرگی به RR وارد کرد زمانی که سراج با بولینگ یک پشتیبان نیپ برای شکست دادن دفاع خطرناک جاس باتلر، او را برای یک اردک دو توپ در اوور اول تمیز کرد.

پادیکال با گلزنی مداوم در چند بازی اخیر، به خشکسالی نیم قرنی خود پایان داد و در طول اینینگ های خود یک شش و هفت ضربه چهار زد. Padikkal توسط Willey اخراج شد و Virat Kohli صدمین شکار خود را در IPL گرفت.

تنها دو بازیکن، سورش راینا (109 شکار در 205 مسابقه) و کیرون پولارد (103 شکار در 189 مسابقه) بیشتر از کوهلی در تاریخ IPL شکار کرده اند.

جیسوال، شریک افتتاحیه پادیکال، چند ضربه دیدنی در پست پاورپلی انجام داد که RR در امتیاز 47 برای 1 قرار گرفت.

هم پادیکال و هم جیسوال متوالی از بین رفتند و در آن مرحله، RR نیز نتوانست مرزی با ویلی که آن را محکم نگه داشته است پیدا کند.

این سود توسط پاتل در اوور چهاردهم به دست آمد، زمانی که او RR را به عقب برگرداند در حالی که جیسوال پنجاه ساله خود را رد کرد، که یک پرتاب کامل آهسته مستقیماً به کوهلی در لانگ ان زد. پاتل در اوور شانزدهم دوباره ضربه ای زد تا سانجو سامسون (22) توسط شهباز احمد با RR به 125 بر 4 سقوط کند.

شیمرون هتمایر آن را سخت می‌دید، و تنها سه دوش از 9 توپ را مدیریت کرد، قبل از اینکه با ضربه مستقیم سویاش پرابهودسایی در پوشش اضافی شکست بخورد.

پیش از این، دو پلسیس و ماکسول در قرن اخیر تهدید می‌کردند که RCB را به مجموع انبوه می‌رساند، قبل از اینکه RR برای محدود کردن آن‌ها به 189 در ازای 9 بجنگد.

دو پلسیس و ماکسول 115 دوش از 50 توپ مقابل لاکنو سوپر جاینتز و 126 توپ از 61 توپ مقابل چنای سوپر کینگز انجام داده بودند.

اما پس از اخراج دو پلسیس، RCB دچار لکنت شد و با پرتاب مستقیم یاشاسوی جیسوال در اوور چهاردهم، شتاب شکست خورد. تیم میزبان از 139/2 به 189/9 سقوط کرد و هفت ویکت را برای 50 ران در ورزشگاه M Chinaswamy از دست داد.

دو پلسیس با نیم قرن پنجم خود، تعداد مجموعی خود را به 405 دوش در تنها 7 مسابقه رساند – بیشترین تعداد دوش تا کنون. ضربه 39 توپی او دارای هشت چهار و دو شش بود.

از سوی دیگر، ماکسول سومین پنجاه توپ خود را از این IPL زد تا یک توپ 44 توپی 77 (6x4s، 4x6s) بسازد، اما بقیه ربات‌های RCB به طرز درخشانی پلتفرم نصب شده را به دلیل سفارش بالای خود هدر دادند. دینش کارتیک (11) تنها بازیکن RCB بود که دو رقمی گلزنی کرد.

بولرهای رویالز به ویژه در 5 اورهای پایانی تأثیرگذار بودند زیرا با تلاشی منظم همه چیز را به عقب برگرداندند، در حالی که دو ران اوت را نیز تحت تأثیر قرار دادند.

با این حال، هیچ یک از بولرهای رویالز نتوانستند مکسول یا دو پلسیس را که با نهایت آسودگی ضربه می زدند، مشکل سازند.

زمانی که RCB توسط ترنت بولت (2/41) آهنگساز رویالز آزاردهنده قرار گرفت، دو ضرب به هم رسیدند، که در اوایل دو اور اول خود دو بار آنها را تکان داد.

بولت زمانی که ویرات کوهلی (0) را برای اولین موفقیت روی اولین توپ بازی که صدمین ویکت کلی او در IPL بود، در مقابل ویکت ها قرار داد، شروعی عالی به RR داد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله