رویال‌های راجستان در برابر سوپر پادشاهان خشمگین چنای کار خود را متوقف می‌کنند

راجستان رویالز با هوشیاری از شکست‌های پیاپی، امیدوار است که با پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز در بازی IPL خود در خانه در روز پنج‌شنبه به عقب برگردد، اما گفتن آن آسان‌تر از انجام آن خواهد بود زیرا تیم تحت رهبری MS Dhoni در این بازی بوده است. داد و بیداد با سه پیروزی در یورتمه سواری. CSK با بالاترین رتبه خود شامل Ruturaj Gaikwad، Devon Conway، Ajinkya Rahane و Shivam Dube که بیشتر اوقات با هم بازی می کنند، سه برد آسان به دست آورده است در حالی که رویالز در دو مسابقه اخیر خود شکست خورده است.

مسابقه پنج‌شنبه می‌تواند به نبردی بین تیم‌های برتر CSK و اسپینرهای کلاس جهانی رویالز تبدیل شود.

کانوی با 314 دوش از هفت مسابقه، دومین بازیکن پرکار تا اینجای فصل است، در حالی که رهانه “تبدیل”، که در روز یکشنبه مقابل نایت رایدرهای کلکته، 71 توپ را به ثمر رساند، با 209 دوش در فرم ویرانگر بوده است. پنج بازی، با نرخ ضربه شگفت انگیز 199.04، بالاترین در بین ضربات.

سلطنتی ها می توانند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شدند کمی آرامش بگیرند. با این حال، حتی در آن زمان CSK تقریباً یک برد را به دست آورد زیرا طلسم آن ها Dhoni با ضربات خود ساعت را به عقب برگرداند، قبل از اینکه با سه ران جلوی تماشاگران خانگی خود پایین بیاید.

با این حال، در حال حاضر همه چیز متفاوت است و چنای پنجمین برد خود در این فصل را در برابر نایت رایدرهای کلکته در باغ ادن در روز یکشنبه به ثبت رساند تا با 10 امتیاز به مقام اول جدول رده بندی خود دست یابد.

پیروزی CSK در استادیوم ساوای من سینگ در روز پنجشنبه، چشم انداز پلی آف آنها را بیشتر روشن خواهد کرد. سوپر کینگز که چهار بار برنده شده است، پرسنلی برای فروتنی خانواده سلطنتی در حیاط خلوت خود دارد.

با متحمل شدن دو شکست متوالی، رویالز ناامید خواهد بود که کمپین خود را با عملکرد بالینی در برابر بازدیدکنندگان از چنای به مسیر خود بازگرداند.

برای اینکه رویالز عملکرد خوبی داشته باشد، ضروری است که افرادی مانند جوس باتلر، یاشاسوی جیسوال و کاپیتان سانجو سامسون با خفاش بازی کنند و سپس در زمینی که کمکی به توپ‌بازان کندتر است، امیدوار باشند که دوتایی با تجربه راویچاندران اشوین. و آتش یوزوندرا چهال.

آنها ممکن است در پایگاه خود بازی کنند، اما رویالز می تواند منتظر تعداد زیادی از هواداران تیم میزبان در جایگاه ها باشد که به دنبال کاپیتان CSK، Dhoni، که احتمالاً در آخرین فصل خود در IPL ظاهر می شود، درست مانند آنچه چند روز پیش در کلکته رخ داد، ظاهر می شود.

تیم ها (از): چنای سوپر کینگز: ماهندرا سینگ دونی (کاپیتان و هفته دوم)، دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آمباتی رایودو، معین علی، بن استوکس، راویندرا جادجا، آجینکیا رهانه، سیساندا ماگالا، شیوام دوبه، دواین ماندالیوس، آهای ، نیشانت سیندو، راجواردان هانگارگکار، میچل سانتنر، سوبهارنشو سناپاتی، سیمارجیت سینگ، ماتیسا پاتیرانا، ماهش تیکشانا، باگات ورما، پراشانت سولانکی، شیخ رشید، توشار دشپنده.

راجستان رویالز: سانجو سامسون (c)، عبدالباسیث، موروگان اشوین، راویچاندران اشوین، کی ام آصف، ترنت بولت، جوس باتلر، کی سی کاریاپا، یوزوندرا چاهال، دونوان فریرا، شیمرون هتمایر، جیسون هولدر، یاشاسوی جیسوال، اوبید کووی ، دیودوت پادیکال، ریان پاراگ، کونال سینگ راتور، جو روت، ناودیپ ساینی، ساندیپ شارما، کولدیپ سن، آکاش واسیشت، کولدیپ یاداو، آدام زامپا.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله