“روهیت شارما سال گذشته نیز از فرم خارج شد”: پیشروی جذاب ستاره سابق هند پیش از فینال WTC

عکس فایل روهیت شارما

در حالی که تیم کریکت هند به فینال مسابقات قهرمانی تست جهانی مقابل استرالیا می رود، سوالاتی در مورد شکل کاپیتان روهیت شارما وجود دارد. هیتمن یک فصل معمولی برای هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 داشت، که باعث شد بسیاری از آنها بپرسند که آیا او می‌تواند در مسابقه قهرمانی مقابل استرالیا ارائه کند یا خیر. با این حال، Sanjay Manjrekar، بازیکن سابق کریکت هند احساس نمی‌کند که فرم IPL روهیت حتی نباید به عنوان یک نگرانی در نظر گرفته شود، زیرا هند برای تکلیف تست آماده می‌شود.

گرچه هندی‌های بمبئی به پلی آف در IPL واجد شرایط بودند، روهیت نتوانست با خفاش کمک زیادی به این امر کند. در 16 مسابقه، هیتمن تنها 332 دوش با میانگین 20.75 و نرخ ضربه 132.80 به دست آورد. منجرکار، با این حال، بی توجه است.

“فرم IPL خود را کنار بگذارید زیرا او در آخرین IPL نیز از فرم خارج از فرم به نظر می رسید… ما ضربه زدن شگفت انگیزی را که او در اولین مسابقه تست مقابل استرالیا انجام داد، دیدیم. من معتقدم روهیت شارما در مرحله حرفه ای او قرار دارد، کریکت تست. به نظر می رسد که برای او هیجان انگیزترین قالب باشد، درست مثل همیشه برای ویرات کهلی بوده است.”

منجرکار با وارد شدن به جنبه‌های فنی ضربه زدن روهیت گفت که ضربه زدن روهیت در طولانی‌ترین فرمت بازی تقریباً «بدون عیب» است.

ضربه زدن او در کریکت تست در حال حاضر تقریباً بی عیب شده است. فقط یک مشکل وجود دارد که ما در مسابقات آزمایشی دیده‌ایم – او در برخی مواقع در حین بازی کردن شوت بیرون می‌آید. این یک ضربه غریزی است.”

“اگر در کریکت ODI ببینید، ضربه کشش او بسیار جالب است. بالابر عقب او از بالا نمی آید، به طوری که او می تواند توپ را پایین بیاورد. او یک لیفت کمر بسیار پایین دارد، او فقط توپ را برمی دارد و خفاش پس از آن به پشت سر او می رود تا قدرت را بدهد.”

فینال WTC از 7 ژوئن در Oval برگزار می شود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله