روهیت شارما در مورد جنجال پیرامون آسیب همسترینگ سکوت را شکست


هولابالو مربوط به عضله همسترینگ برای روهیت شارما گیج کننده و سرگرم کننده بود که می گوید همیشه می دانست آسیب دیدگی آنقدر جدی نیست و برای تور استرالیا آماده جنگ خواهد بود. نایب کاپیتان توپ سفید هند ، در گفتگوی مفصلی با PTI ، در مورد آسیب دیدگی عضله همسترینگ چپ در هنگام IPL صحبت کرد ، که پس از بازگشت به میادین در طی چند روز از ترک برنامه استرالیا در اوایل ماه جاری ، این موضوع مورد حدس و گمان شدید قرار گرفت. . پس از آن او به تیم تست اضافه شد.

اخبار

روهیت گفت: “من نمی دانم چه اتفاقی می افتد ، صادقانه بگویم و همه مردم در مورد چه چیزی صحبت می کردند. اما بگذارید این را ثبت کنم ، من دائماً با BCCI و سرخپوستان بمبئی در ارتباط بودم.”

او در فینال IPL 2020 برابر دهلی پایتخت یک ضربه 68 برنده از 50 توپ را به دست آورد و درد را بازی کرد. روهیت در حال حاضر قبل از عزیمت به استرالیا در آکادمی ملی کرکت (NCA) در بنگالورو مشغول کار قدرت و تهویه است.

“من به آنها (سرخپوستان بمبئی) گفتم كه می توانم در این رشته شركت كنم زیرا این كوتاه ترین قالب است و من قادر خواهم بود شرایط را به خوبی مدیریت كنم. هنگامی كه ذهن خود را روشن كردم ، همه چیز در مورد تمرکز بر روی آنچه كه باید انجام دهم بود ،” او گفت.

“همسترینگ کاملاً خوب است. تازه روند خوب و قوی شدن آن را شروع کردم. قبل از اینکه با قالب طولانی تر بازی کنم ، کاملاً باید در نظر داشته باشم که هیچ سنگی بدون چرخ باقی نمی ماند ، دلیل آن احتمالاً همین است ، من” متر در NCA ، “Rohit اضافه کرد.

برای روهیت ، صحبت های بیرون در مورد مصدومیت و شرکت بعدی او در پلی آف IPL ، اهمیت چندانی نداشت.

وی گفت: “بنابراین برای من این مسئله که x ، y یا z در مورد چه چیزی صحبت می کند مانند اینکه آیا خود را به استرالیا می رساند نگران کننده نبود.”

“وقتی آسیب دیدگی اتفاق افتاد ، دو روز آینده تنها کاری که کردم این بود که بفهمم در 10 روز آینده چه کاری می توانم انجام دهم و آیا می توانم بازی کنم یا نه.”

تا زمانی که کسی به زمین نرود ، نمی داند بدن چگونه شکل می گیرد ، کاپیتان پنج بار قهرمان IPL را احساس می کند.

“اما هر روز ، همسترینگ (درجه آسیب دیدگی) در حال تغییر بود. نحوه پاسخ دادن آن در حال تغییر بود ، بنابراین من کاملاً مطمئن بودم که می توانم بازی کنم و این همان ارتباطی است که در آن زمان با MI داشتم.

“من به آنها گفتم كه فكر مي كنم درست است كه درست قبل از پلي آف بازي كنم. اگر هيچ ناراحتي ايجاد شود ، من پلي آف را بازي نخواهم كرد.”

روهیت تنها سه هفته و نیم زمان لازم برای آماده شدن برای آزمایش را داشت و با توجه به اینکه سریال از 17 دسامبر آغاز می شود ، نمی تواند درک کند که سر و صدا چیست.

“البته هنوز کارهایی است که باید روی همسترینگ من انجام شود. به همین دلیل من برای بازی با توپ سفید به استرالیا نرفتم زیرا بازی های پشت سر هم وجود دارد. حدود 6 بازی در 11 روز ، وی گفت: “او در مورد محدود بودن پا از 27 نوامبر گفت.

وی گفت: “بنابراین من فکر کردم اگر 25 روز روی بدنم کار کنم ، احتمالاً می توانم بروم و مسابقات تست را انجام دهم. بنابراین این یک تصمیم آسان برای من بود و نمی دانم چرا برای دیگران اینقدر پیچیده شد.” گفت

Rohit همچنین در مورد رابطه پایدار خود با IPL حق رای دادن خود بمبئی هند صحبت کرد. به گفته وی ، قهرمانان 5 دوره یک شبه ایجاد نشده اند.

“بله ، ما یک (کی روش) پولارد ، یک هاردیک (پاندیا) ، (جاسپریت) بومرا داریم اما کسی فکر نکرده است که چرا این تیم موفق است؟” او پرسید.

“بسیاری از مردم ، من می شنوم که می گویند او (روهیت) می تواند این کار را با تیم های دیگر انجام دهد؟ اولا ، چرا من باید این کار را با تیم های دیگر انجام دهم؟ روش خاصی وجود دارد که این حق رای دادن می خواهد و همان جهتی است که من می خواهم بروم همچنین ، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان رهبر ، “توضیح داد.

“آیا این تیم یک شبه خوب شد؟ نه. فقط این حق رای دادن اعتقادی به خرد کردن و تغییر ندارد. و هر بازیکنی ، از جمله روهیت شارما ، (2011) در حراجی ها در دسترس بود. فقط همانطور که MI انتخاب یک تیم را انجام داد “

او بسیار مفتخر بود که MI ترنت بولت را که از نیوزلند می گذرد ، سوار کند ، که برای آنها معجزه می کرد. قبل از حراج بازیکنان ، بولت توسط دهلی پایتخت آزاد شد ، تصمیمی که احتمالاً با توجه به کارآیی امسال او پشیمان خواهند شد.

روهیت گفت: “ترنت بولت سال گذشته و قبل از آن با Sunrisers در دهلی بود. ما به شخصی احتیاج داشتیم که از قبل ویکت تهیه کند و بتواند توپ را چرخاند.”

“ما به شدت او را تعقیب کردیم و او را از پایتخت گرفتیم ، چیزی که من به آن افتخار می کنم.”

از همه نظر سال سختی بود اما روهیت گفت که حق رای دادن محیطی را فراهم می آورد که خاطرات یک عمر را در حالی که به دلیل همه گیری COVID-19 در یک حباب زیستی حبس شده بود ، ایجاد می کند.

“MI در یک سال که همه چیز نامشخص بود ، فضای شادی را برای ما ایجاد کرد. 80 روز در یک حباب زیستی هرگز احساس کلاستروفوبیک نکرد. از هر جنبه کوچکی مراقبت شد و آماده سازی در ژوئن در یک محیط زیست ایمن با تمام شبکه بولینگ و بازیکنان هندی. “

Rohit همچنین به رهبری IPL خود پرداخت و در مورد آزادی که به بازیکنانش می دهد اجازه می دهد تا به صورت فردی پیشرفت کنند. او خونسردی سوریاکومار یداو را هنگام برخورد با رد هند به عنوان مثال ذکر کرد.

“ما در اتاق تیم خود نشسته بودیم و احساس می كردم كه او مأیوس شده است. اما من نرفتم و با او صحبت نكردم. او بود كه آمد و گفت:” نگران نباشید من از پس آن بر می آیم و پیروز می شوم مسابقات MI ‘.

“و هنگامی که او گفت که من نیز فهمیدم که او نه تنها از نظر IPL بلکه در کل حرفه خود در مسیر درستی قرار دارد. بسیاری از بازی های هند وجود دارد و زمان او فرا می رسد.

تبلیغ شده

“اگر از من بپرسید ، فلسفه من توجه به ماده است و این چیزی است که برای من مفید است.”

(به غیر از عنوان ، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک خبر مشترک منتشر شده است.)

مباحث ذکر شده در این مقاله