روهیت شارما در حالی که CSK Pacer توشار دشپنده به استامپ های MI کاپیتان جغجغه می کند شوکه شد. تماشا کردن

تماشا کنید: روهیت شارما در حالی که CSK پیسر توشار دشپنده راتل MI Skippers Stumps را شوکه کرد

روهیت شارما توسط توشار دشپنده بولد می شود© توییتر

ضربه‌زنان هندی‌های بمبئی در شوک قرار گرفتند، زیرا سوپر کینگز چنای ترکیب معروف خود را در مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه Wankhede در روز شنبه به صدا درآورد. با محرومیت از دو ضربه، هیچ یک از بقیه نتوانستند در دهه 30 گلزنی کنند. پس از یک شروع سریع توسط روهیت شارما و ایشان کیشان، MI ضربه بزرگی را وارد کرد وقتی که اولی توسط یک خروپف کننده از CSK Pace توشار دشپنده در اور چهارم با بولینگ تمیز شد. توپ به داخل لغزید تا دفاع روهیت شکسته شود، در حالی که توشار در یک جشن تند و تیز سرگرم شد.

تماشا کنید: روهیت شارما در حالی که جوان CSK در حال جغجغه‌های MI Skipper’s Stumps است شوکه شد

راویندرا جادجا و میچل سانتنر در مورد این مسابقه صحبت کردند و در حالی که سرخپوستان بمبئی در دیدار روز شنبه خود در لیگ برتر هند به امتیاز 157 بر 8 رسیدند، پنج ویکت مشترک برای هدایت سوپر کینگز چنای به دست آوردند. Jadeja (4-0-20-3) و Santner (4-0-28-2) پیشروی بمبئی را پس از اینکه تیم میزبان در پاورپلی به 61 بر یک رسیدند متوقف کردند. مبارزه آنها علیه اسپینرهای CSK که غیبت دیپاک چهار بازیکن اعتصابی را جبران کردند شدت گرفت.

دریانورد هند و CSK خیلی از بهترین ها به نظر می رسید و حتی برای تکمیل اولین پست خود با مشکل مواجه شد.

سکوی آغازین 38 ران بین کاپیتان روهیت شارما (21 توپ از 12 توپ) و ایشان کیشان (32) بهترین همکاری برای بمبئی بود، در حالی که مبارزه سوریاکومار یاداو ادامه داشت و باتری MI متشکل از ضربات جوان دوباره فلاپ می شد.

روهیت شش ضربه اول بازی را از توشار دشپنده زد (3-0-31-2) اما بازیکن محلی که برای CSK بازی می کرد، آخرین خنده را گرفت و کاپیتان MI را به لرزه درآورد و از یک تحویل فوق العاده که خط خود را نگه داشت تا به توپ سقوط کرد. خاموش و کنده وسط در حالی که خمیر به نظر می رسد آن را در میدویک بازی کند.

با شروعی قدرتمند، بمبئی در موقعیت خوبی به نظر می رسید که برای یک مجموع بزرگ راه اندازی کند، اما در عوض، در 10 اور به 84/5 سقوط کرد، و تنها برای 23 دویدن در 24 توپ، چهار ویکت را از دست داد و Jadeja و Santner باعث آسیب شدند. MI در نهایت با هفت ویکت بازی را باخت زیرا CSK به راحتی هدف را تعقیب کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله