روهیت شارما “باید استراحت کرد”: سونیل گاواسکار گامی شبیه ویرات کوهلی را برای کاپیتان MI پیشنهاد می کند

هندی ها، قهرمان پنج دوره بمبئی هند، روز سه شنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست سختی را متحمل شدند و در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد مقابل گجرات تایتانز شکست خوردند. با تعقیب یک هدف بزرگ 208، تیم تحت رهبری روهیت شارما در مجموع 152 بر 9 در 20 اور محدود شد و نور احمد (37/3) و رشید خان (27/2) از افغان‌ها پنج ویکت را به اشتراک گذاشتند. شارژ سرب GT. پس از فروپاشی درجه عالی MI، کاپیتان سابق هند، سونیل گاواسکار، پیشنهاد کرد که روهیت، روهیت باید استراحت کند.

روهیت در 2 (8) توسط همتای خود هاردیک در جریان شکست MI در روز سه شنبه برکنار شد. گاواسکار پیشنهاد کرد که روهیت باید بیشتر بر روی فینال مسابقات جهانی آزمایشی آینده (WTC) تمرکز کند و افزود که کاپیتان MI “به نظر کمی مشغول به نظر می رسد”.

“من دوست دارم مقداری تغییر در ترتیب ضربه زدن ببینم [for Mumbai Indians]. راستش این را هم بگویم که روهیت باید فعلاً استراحت کند و خودش را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کند. [final]. [He can] برای چند بازی گذشته دوباره برگرد، اما همین الان، [he should] به نقل از ESPNcricinfo، سونیل گاواسکار در گفتگو با استار اسپورت گفت: خودش کمی نفس بکش.

او به نظر کمی درگیر به نظر می رسد. شاید در این مرحله به WTC فکر می کند. [final]گاواسکار گفت: “نمی دانم. اما معتقدم که او در این مرحله به کمی استراحت نیاز دارد و برای سه یا چهار مسابقه آخر برمی گردد تا برای مسابقات قهرمانی جهان ریتم داشته باشد. [final]”

شایان ذکر است، ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هند، سال گذشته پس از یک وصله لاغر با خفاش، از کریکت استراحت کرده بود.

کهلی در مورد سلامت روان و آنچه در آن نقطه اشتباه بود صحبت کرد.

کهلی سال گذشته به ستاره اسپورت گفته بود: “مطمئناً احساس سبکی دارم. این فقط به بار کاری کریکت مربوط نمی شد، چیزهای دیگری نیز در حال رخ دادن بود که به من کمک کرد وارد آن فضا شوم.”

من در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم. من از یک دریچه به چیزها نگاه می کردم، شما با اشتیاق بازی می کنید، با قلب زیادی بازی می کنید، اما ممکن است درک بیرونی یکسان نباشد و مردم ارزش آن را درک نکنند. خوب، او افزود.

هند ترکیب خود را برای فینال WTC در برابر استرالیا در روز سه شنبه اعلام کرد، کاپیتان سابق آجینکیا راهانه پس از عملکردهایش در IPL برای چنای سوپر کینگز در این فصل به تیم فراخوانده شد.

رهانه، پیشکسوت 82 مسابقه تست، آخرین بار در ژانویه سال گذشته برای هند در طولانی ترین فرمت این بازی به میدان رفت. از آن زمان، او به دلیل فرم ضعیف برای انتخاب در نظر گرفته نشد.

ترکیب هند برای فینال WTC در برابر استرالیا: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا رهانه، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، موه. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

دیدار سران هند و استرالیا از 7 ژوئن تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار می شود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله