“روهیت شارما احساس کرد که می خواهد…”: مربی سرخپوستان بمبئی در 31 ران اوور آرجون تندولکار

مارک بوچر سرمربی هندی های بمبئی ابراز تاسف کرد که تیمش به کینگز پنجاب اجازه داد تا در پنج اور پایانی اینینگ اول بازی را پشت سر بگذارد، جایی که آنها 96 ران اضافه کردند تا مجموع خود را به 214 برنده برنده مسابقه برسانند. در پاسخ، سرخپوستان بمبئی با وجود اینکه کامرون گرین (67 توپ از 43 توپ)، سوریاکومار یاداو (57 بر 26) و کاپیتان روهیت شارما (44 بر 27) چند ضربه خوب در ورزشگاه وانکهده در روز شنبه انجام دادند، 13 ران کوتاهی کردند.

“فکر می‌کردم بازی در تعادل است. ویکت سوریا یک ویکت بزرگ بود، چند سانتی‌متر بالاتر یا پایین‌تر و احتمالاً به یک مرز می‌رفت. او در پایان اعصاب خود را حفظ کرد، خیلی خوب بود. ما خوب بازی کردیم. اما آنها (PBKS) دوندگی های زیادی داشتند، که ناامید کننده است زیرا ما نیم درصد بازی را کنترل کردیم. ما اجازه دادیم تا پایان بولینگ (اینینگ) ما از بین برود.” حرکت چهار ویکت سینگ.

“برای سوریا خوب بود که چند دوندگی داشته باشد. روشی که او انجام می دهد، همیشه تماشایی به نظر می رسد. فرم چیز خنده داری است، گاهی اوقات شما آن را با اعداد قضاوت می کنید. او خیلی خوب توپ را در تورها می زد. این فقط بود. قبل از اینکه تبدیل به دویدن شود، زمان زیادی است.»

بوچر گفت زمانی که یک تیم 100 دوش در پنج اور آخر را واگذار می کند ناامید کننده است و گفت که این تنها دلیلی بود که سرخپوستان بمبئی شنبه شب شکست خوردند.

ما تا اوور پانزدهم کنترل را در دست داشتیم و سپس آنها 96 دوش را در پنج اور آخر داشتند. این یک ضربه است. ما اشتباه کردیم و این ناامیدکننده است زیرا ما تسلط داشتیم و وقتی شکست خوردیم، آن را به طرز باورنکردنی از دست دادیم. ما می‌توانیم دلیل باخت را انگشت بگذاریم.” آفريقاي جنوبي از آرجون تندولكار حمايت كرد كه در پانزدهمين اوور اينينینگ PBKS 31 ران انجام داد. آرجون گران‌ترین بول‌باز ام‌آی بود که 48 دوش در سه اور با اقتصادی 16 را واگذار کرد.

“من فکر می کنم روهیت، که یک کریکت باز بسیار باتجربه است، احساس می کرد که آرجون را در اوور 14-15 توپ می زند. این مسابقه بهتری در آن مرحله از بازی بود. گاهی اوقات، آنها (تصمیمات) به راه شما می روند و گاهی اوقات. آنها این کار را نمی کنند. متأسفانه، آن را به نفع خود انجام نداد، و، با نگاهی به گذشته، گاهی اوقات بازی های مسابقه کار نمی کند و این فقط ماهیت کریکت T20 است.”

“برای او (آرجون) سخت خواهد بود، که در انتهای عقب در Wankhede، جایی که شرایط برای ضربه زدن خوب بود، وارد شود. او زندگی خواهد کرد و از آن یاد خواهد گرفت.این پایان دنیا نیست؛ هنوز روزهای اول نیست، بلکه روزهای اواسط لیگ برتر است و امیدوارم قویتر بازگردد.او از حمایت کامل کادر پشتیبانی و بازیکنان برخوردار است. بوچر افزود: تلاش کنیم تا در اسرع وقت از آن عبور کنیم.

مربی MI گفت که از دیدن بازگشت جوفرا آرچر خوشحال است. “جوف با سرعت خوبی توپ می زد، او می خواست چند نفر از یورک ها را به زمین بیاورد، اما ویکت برای ضربه زدن خوب بود. برای اولین بار او (پس از یک تعلیق کوتاه)، ما آن را انجام خواهیم داد. امیدوارم فردا دردی احساس نکند. ،” او گفت.

جیتش شارما، ضربه گیر ویکت بان کینگز پنجاب گفت که تیمش از این واقعیت آگاه است که ترکیب طولانی ضربات MI یک تهدید محسوب می شود، علیرغم اینکه آرشدیپ سینگ (4/29) ضربه قاطعی برای خلاص شدن از شر سوریاکومار وارد کرد.

“هر ویکت در کریکت T20 بسیار مهم است. ویکت روهیت شارما بسیار مهم بود، ویکت ایشان کیشان نیز. بازیکن، آنها می‌توانستند همه چیز را انجام دهند.

جیتش افزود که کاپیتان ثابت PBKS، شیخار داوان، در آستانه بازگشت است. او گفت: “شیخار بای تقریباً آنجاست، فکر می کنم به زودی می توانیم او را ببینیم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله