روهان گاواسکار به خاطر نظرات “آشغال” در مورد یاش دیال پس از ضربه زدن به مدت 5 شش توسط رینکو سینگ به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

کل جهان کریکت در حال بازی کردن با آنچه که کولکات نایت رایدرز (KKR) رینکو سینگ توانست در روز یکشنبه در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در برابر گجرات تایتانز (GT) به پایان برسد، می رود. زدن 5 ضربه ششم متوالی کار بدی نیست، چه برسد به انجام این کار در تعقیب و گریز در حالی که به 28 دوش از آن 5 توپ نیاز دارید. هنگامی که انجمن کریکتینگ کلاه خود را به رینکو سینگ برمی‌دارد، روهان گاواسکد، بازیکن سابق کریکت هندی به دلیل اظهارنظرهای روی آنتن خود درباره یاش دیال، بازیکن سابق کریکت در رسانه‌های اجتماعی مورد اعتراض قرار گرفت.

جونیور گاواسکار که در طول مسابقه در حال تفسیر بود، یاش پیسر گجرات را به خاطر بولینگ “آشغال” خود صدا زد. گاواسکار تمرکز را از رینکو و کارهایی که او می‌توانست با خفاش انجام دهد را در روز یکشنبه گرفت و به طور ضمنی به این نتیجه رسید که بولینگ ضعیف پیسر بود که به KKR این امکان را داد که چنین دزدی را انجام دهد.

“به همین دلیل است که می گویم این یک بازی بولینگ است. او زباله های مطلق را در آنجا ریخته است، اما ما در مورد رینکو سینگ و اینکه چقدر خوب ضربه زده است صحبت کرده ایم. دیروز می گفتیم که اگر یک خمیر در حدود دویدن باشد- a-ball یا با نرخ ضربات 120، شما از او انتقاد می کنید. یک بولر برای 31 می رود و شما می گویید رینکو سینگ است – او تحسین می کند. و به همین دلیل است که من مدام می گویم این یک بازی بولر است.” .

طرفداران که از اظهارات روهان تحت تأثیر قرار نگرفتند، او را در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار دادند. در اینجا چند واکنش وجود دارد:

در پایان مسابقه، نیتیش رانا، کاپیتان KKR، اعتراف کرد که شانس “یک در 100” بود که باعث شد تیمش در سمت برنده به پایان برسد.

“ما کمی اعتقاد داشتیم. رینکو پارسال چنین کاری انجام داد، اگرچه در آن مسابقه پیروز نشدیم. زمانی که شش بازی دوم به دست آمد، بیشتر به این باور رسیدیم زیرا یاش دیال آنقدرها خوب اجرا نمی کرد. به عنوان کاپیتان، این مهم است که باور داشته باشید. اما این یک در 100 شانس برای چنین چیزی است.”

“اعتبار به رینکو سینگ می رسد. دو امتیازی که ما از این بازی داریم به لطف اوست. مردم از من می پرسیدند که چرا رینکو سینگ نقش بزرگ تری ندارد و همیشه نقش کوچکی بازی می کند. من می خواهم به آن خبرنگاران بگویم اگر این کار را انجام دهد.” نقش دوم است، تصور کنید او با نقش اول چه کاری می تواند انجام دهد. بازی قبلی او نقش متفاوتی را بازی کرد و آن را خوب انجام داد. آنجا بود، اما در قلبت می دانی که چه توانایی هایی داری. من حرفی برای او ندارم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله