“روشی که او 8 توپ اول را بازی کرد…”: راوی شاستری به ریان پاراگ ضربه می زند، سوالات آر آر آر استارز

ریان پاراگ 12-بال 15 را مقابل لاکنو سوپر جاینتز به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

راجستان رویالز با 4 پیروزی در 6 بازی اول خود در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار دارد. اگرچه این فرنچایز یکی از قوی‌ترین تیم‌ها را در لیگ T20 دارد، بازیکنان کمی در فهرست باقی مانده‌اند که هنوز ارزش خود را ثابت نکرده‌اند. یکی از آن بازیکنانی که هنوز پتانسیل خود را به کار نگرفته، ریان پاراگ همه کاره است. در واقع، بسیاری احساس می کنند که این بازی 12 توپ 15 کند پاراگ در برابر لاکنو سوپر جاینتز بود که بازی را از رویالز در روز چهارشنبه گرفت.

پاراگ که به هدفی برای هواداران در رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده بود، انتقادات راوی شاستری سرمربی سابق هند را نیز مورد انتقاد قرار داد.

“آنها سامسون را از دست دادند، آنها باتلر و جیسوال را از دست دادند، اما هنوز به اندازه کافی، عمق زیادی داشتند. فکر می کنم آن دوره از بازی زمانی که ریان پاراگ وارد شد و نحوه بازی او با هشت توپ اول خود، روند مسابقه را تغییر داد. پادیکال، از طرف دیگر، ریتم خود را نیز از دست داد.

سرمربی اسبق هند در ادامه گفت: ران ها به صورت انفرادی شروع شد و در آن مرحله 28 توپ بدون مرز بود.

حتی کوین پیترسن، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس نیز از رویالز همه کاره انتقاد کرد.

“آنها می دانستند که دنبال چه چیزی هستند. خوشبختانه آنها در بالای جدول هستند و از این شکست چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت. آنها در مورد تغییرات واحد ضربه زدن خود یاد خواهند گرفت. مسئولیت به پاراگ داده شد، آنها نحوه بازی او را تماشا کردند. آن‌ها ترکیب قدرتمندی داشتند. می‌توانستند خیلی زودتر برای کشتن بروند.”

جایگاه ریا در این تیم برای خیلی ها زیر سوال رفته است. 15 ران شکست ناپذیر او در برابر لاکنو بالاترین رکورد او در مبارزات انتخاباتی تاکنون بوده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله