رقص MS Dhoni با Sakshi ، Ziva حرکت می کند ، دوستان شما را لبخند می زنند. تماشا کردن

MS Dhoni شکستن در رقص حرکت می کند با ساکشی ، زیوا ، دوستان شما را لبخند می زنند.  تماشا کردن

MS Dhoni در ماه اوت سال 2020 از همه نوع کریکت بین المللی بازنشسته شد.© Sakshi Dhoni / اینستاگرام


MS Dhoni در ویدئویی که توسط تیم Chennai Super Kings تیم لیگ برتر هند (IPL) منتشر شده بود ، در حال حمله به برخی حرکات رقص بداهه با همسرش ساکشی و دخترش Ziva بود. CSK در توییتر جایی که ویدیو را منتشر کردند نوشت: “آیا می توانیم جلوی لبخند زدن خود را بگیریم؟ دهونی و خانواده اش در محصولی که به نظر می رسد یک مهمانی جشن است ، توسط دوستانشان احاطه شده بودند زیرا همه آنها به طور یکپارچه در اطراف یکدیگر می رقصیدند. دهونی که در آگوست امسال از کریکت بین المللی بازنشسته شد ، آخرین بار در IPL 2020 در زمین دیده شد.

اخبار

39 ساله ، کهنه سرباز 90 تست ، 350 ODI و 98 T20I برای هند ، اکنون فقط در کریکت IPL فعال است. با وجود نمایش ضعیف CSK در آخرین فصل IPL ، جایی که آنها در رده هفتم جدول جدول قرار گرفتند ، Dhoni انکار آویختن چکمه های خود را در کوتاه ترین قالب بازی انکار کرد.

دهونی در پاسخ به پرسش قبل از آخرین بازی CSK در لیگ در IPL 2020 که آیا این مسابقه آخرین بازی او با پیراهن زرد CSK است ، با تأکید پاسخ داد: “قطعاً نه.”

Dhoni یکی از کاپیتان های موفق IPL در تاریخ 13 ساله مسابقات بوده است ، زیرا CSK را به سه عنوان 2010 ، 2011 و 2018 رسانده است.

CSK چهار فصل آخر را در هر فصل IPL که تا سال 2020 بازی می کرد ، می ساخت ، زمانی که مجموعه ای از عملکردهای فرعی باعث شد آنها اولین تیمی باشند که از مرحله پلی آف حذف شده است.

تبلیغ شده

Dhoni 4632 مسابقه IPL از 204 مسابقه با نرخ اعتصاب 136.75 با 22 نیم قرن به ثمر رسانده است.

او هشتمین گلزن برتر در تمام دوره های IPL است.

مباحث ذکر شده در این مقاله