رقص آنوشکا شارما جشن تهاجمی ویرات کوهلی را در نقش RCB Beat RR دنبال می کند. تماشا کردن

واکنش های ویرات کوهلی و آنوشکا شارما© توییتر

جمعیت حاضر در ورزشگاه ام چیناسوامی شاهد پیروزی درخشان رویال چلنجرز بنگلور بر راجستان رویالز با هفت ران در روز یکشنبه بود. با بازی در پیراهن سبز خود، RCB مجموعاً 189/9 را در 20 اور به ثبت رساند که به لطف نیم قرن آتشین Faf du Plessis و Glenn Maxwell بود. بعداً پس از اینکه هارشال پاتل سه ویکت را اسکالپ کرد، RR به 182/6 محدود شد. لحظه ای که RCB پیروزی خود را قطعی کرد، ویرات کوهلی، کاپیتان ایستاده، به سبک تهاجمی همیشگی خود جشن گرفت. با این حال، جشن بی نظیر آنوشکا شارما، همسر ویرات، یکی از نکات برجسته روز بود.

RR برای بردن به 10 ران 2 توپ نیاز داشت که هارشال یک توپ با طول کمتر را به عبدالباسیث زد که فقط می توانست یک توپ را بدست آورد. به محض اینکه توپ به سمت مرز نمی رفت، ویرات در حالی که حالت تهاجمی خود را نشان می داد در حالی که آنوشکا به طرز شگفت انگیزی در حال رقصیدن در جایگاه ها برای جشن گرفتن پیروزی RCB دیده می شد.

صحبت کردن در مورد مسابقه، یک اتهام دیرهنگام به رهبری دروو ژورل برای راجستان رویالز کافی نبود، زیرا یک قرن ایستاده بین کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول، یک پیروزی هیجان انگیز در هفت ران را برای رویال چلنجرز بنگلور رقم زد.

مکسول (77 توپ از 44 توپ) و دو پلسیس (62 توپ از 39 توپ) دعوت شده به خفاش، 127 دوش را برای ویکت سوم از تنها 66 ارسال به قدرت RCB به 189 برای 9 در 20 اور به اشتراک گذاشتند.

دودوت پادیکال (52 توپ از 34 توپ) به اولین پنجاه توپ خود در این فصل زد و یاشاسوی جیسوال برای یک شراکت 98 ران برای ویکت دوم 47 گل به دست آورد، اما رویالز در تعقیب دوندگی عقب مانده بود و در پنج اور آخر شتاب بیشتری به دست آورد.

ژورل با 16 توپ (2×4؛ 2×6) بازی کوتاهی با 34 توپ انجام داد. اما آنها در پایان با هفت ران کوتاه آمدند و به 182 برای 6 در 20 اور رسیدند.

رویالز به 20 ران در فینال با بولینگ توسط هارشال پاتل نیاز داشت اما توانست تنها 12 را به ثمر برساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله