رشید خان می گوید: لیگ برتر هند ، مقدماتی 2 ، پایتخت های دهلی در مقابل SunRisers حیدرآباد: ما فقط باید اصول اولیه را در برابر پایتخت های دهلی انجام دهیم.

رشید خان می گوید IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، مقدماتی 2 ، پایتخت های دهلی در مقابل SunRisers حیدرآباد: ما فقط باید اصول اولیه را در برابر پایتخت های دهلی انجام دهیم

IPL 2020 ، مقدماتی 2: رشید خان بالاترین مصرف کننده ویکت برای SunRisers حیدرآباد است.© BCCI / IPL


پیش از مسابقه مقدماتی 2 برابر پایتخت های دهلی در رقابت های لیگ برتر هند (IPL) ، رشید خان ، قهرمان Sunrisers Hyderabad (SRH) گفت که تیم فقط باید اصول روز یکشنبه را انجام دهد. کین ویلیامسون 14 امین قرن IPL خود را در نیم قرن به ثمر رساند در حالی که جیسون هولدر یک ضربه محتاطانه بازی کرد ، زیرا SRH امیدهای نهایی خود را پس از شکست دادن Royal Challengers Bangalore (RCB) با شش ویکت در Eliminator در ورزشگاه شیخ زاید در روز جمعه زنده نگه داشت. رشید گفت که این یک بازی سخت بود و او به دنبال ضربه زدن به مناطق مناسب بود ، زیرا وقتی توپ های تمام قد را خیس می کند اغلب خرد می شود.

اخبار

“سخت بود ، همان احساس بازی مثل KXIP بود. یک بازی Eliminator است و همین فشار را هم دارد. خدا را شکر که آن را بردیم. فقط آن را برای خودم خیلی ساده نگه داشتم ، فقط یک منطقه خوب را بزنم ، “راشد بعد از مسابقه گفت.

“تا زمانی که من آن منطقه را هدف قرار می دهم ، خوب هستم. من فیلم هایم را تماشا کرده و تجزیه و تحلیل کرده ام که بیشتر اوقات وقتی پر از کاسه می شوم مورد ضرب و شتم قرار می گیرم. بنابراین سعی می کنم مناطق مناسب را کاسه بزنم. بعضی اوقات نوعی چرخش ناخوشایند پیدا می کنید “،

تبلیغ شده

SRH اکنون یکشنبه (8 نوامبر) در مرحله مقدماتی 2 به مصاف پایتخت های دهلی می رود. برنده آن مسابقه مسابقه قله را مقابل سرخپوستان بمبئی برگزار می کند.

“امروز این نبود ، کمی کند بود و به اندازه آخرین باری که در اینجا بازی کردیم لغزنده نبود. شما فقط باید آن را ساده نگه دارید ، با طول پشت. ما فقط باید اصول را درست در مقابل دهلی انجام دهیم و ببین چه اتفاقی می افتد ، “گفت رشید.

مباحث ذکر شده در این مقاله