رده بندی کریکت IC20 مردان T20I: بابر اعظم با بتسمان داوید مالان با رتبه برتر بسته می شود

رتبه بندی ICC T20I: بابر اعظم با بتسمان داوید مالان با رده بندی بالا می رود

بابر اعظم در ماه نوامبر یک شوت مقابل زیمبابوه بازی می کند© خبرگزاری فرانسه


با 133 مسابقه صعود بابر اعظم ، کاپیتان پاکستانی مقابل زیمبابوه ، به او کمک کرده است تا در آخرین رتبه بندی T20I مردان جدیدترین شورای بین المللی کرکت (ICC) که در روز چهارشنبه منتشر شد ، اختلافات را با داوید مالان ، رتبه اول ، کاهش دهد. بابر ، که در حال حاضر تنها پنج بازیکن برتر از هر سه قالب در باتینگ است ، در دو مسابقه ابتدایی این سری امتیازات 82 و 51 را کسب کرد اما در مسابقه پایانی به دلیل پاکستان که با هشت ویکت پیروز شد مهر و موم نکرد. سری 3-0 در راولپندی روز سه شنبه.

اخبار

بابر امتیازات از 869 به 871 می رسد ، اما پس از پایان سری پاکستان و زیمبابوه تغییر دیگری در رتبه بندی وجود ندارد.

کاپیتان پاکستانی در طول فعالیت چشمگیر خود در مجموع 774 روز در چهار مسابقه مختلف شماره یک بوده است و در ماه سپتامبر توسط مالان صعود کرد زیرا ضرب و شتم انگلیس در جریان پیروزی 2-1 در خانه خانگی برابر استرالیا فرم خوبی را تجربه کرد.

حیدر علی با 103 مسابقه در سری زیمبابوه باعث شده است که او 639 مکان فوق العاده را از آن خود کند تا در رتبه بندی 110 در لیست باتینگ قرار بگیرد.

تبلیغ شده

لگن چرخان عثمان قدیر ، پسر عبدالقادر ، اسپین اسپینر معروف دهه های 1980 و 1990 ، پس از پایان یافتن به عنوان موفق ترین بولر این مجموعه با هشت ویکت ، در موقعیت 207 قرار گرفت.

محمد حسنین (با 43 پله صعود در رده 81) ، وهاب ریاض (با شش پله صعود در رده 103) و هریس رئوف (با 51 پله صعود در رده 108) نیز دستاوردهای قابل توجهی در میان بولینگ های پاکستان داشته اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله