رتبه بندی ICC: ویرات کوهلی رتبه نخست را حفظ می کند ، شاهین افریدی بهترین شغل را در ODI کسب می کند

رتبه بندی ICC: ویرات کوهلی رتبه نخست را حفظ می کند ، شاهین افریدی بهترین شغل را در ODI کسب می کند

ویرات کوهلی در حال حاضر نماینده Royal Challengers Bangalore در IPL 2020 است.© خبرگزاری فرانسه


کاپیتان هندی ویرات کهلی همچنان جایگاه نخست خود را در لیست تیم های رزمی حفظ کرد ، در حالی که بابر اعظم ، کاپیتان پاکستان ، با اختلاف اندکی با روهیت شارما ، اختلاف را از بین برد. بابر اعظم 837 امتیاز ، 18 امتیاز کمتر از روهیت که در جایگاه دوم است ، دارد. بابر امتیازات ارزنده ای کسب کرده است تا به زوج پیشتاز هند کهلی و روهیت نزدیک شود. شاهین آفریدی ، سرباز پاکستان ، که در اولین ODI در برابر زیمبابوه ، ارقام 5/49 را ثبت کرد ، هشت مکان را شکار کرده است تا برای اولین بار به جمع 20 تیم برتر برسد.

اخبار

بولینگ سریع 20 ساله پس از یک بازی قابل توجه در سری سوپرلیگ جام جهانی کریکت مردان ICC برابر زیمبابوه که با نتیجه 2-1 پیروز شد ، بهترین موقعیت شغلی شانزدهم را در رده بندی بازیکنان ICC مردان ODI کسب کرده است.

وهاب ریاض ، یک بازیکن سریع و سریع بازو مانند شاهین ، یکی دیگر از مواردی است که در آخرین به روزرسانی رتبه بندی به دست آورده است. او با شش پله صعود به موقعیت 60 ام رسیده است و در دو مسابقه پنج ویکت را از آن خود کرده است ، از جمله 4/41 در مسابقه دوم این سری.

برای زیمبابوه ، برندان تیلور و شان ویلیامز پس از کوبیدن قرنهای خوب این مجموعه در میان خفاش ها پیشرفت کرده اند. تیلور پس از به ثمر رساندن 204 دوش از جمله ضربه 112 در اولین مسابقه ، 9 اسلات به موقعیت 42 رسیده است.

ویلیامز با 197 دوش از جمله 118 شکست ناپذیر در مسابقه 12 ، 12 مکان به جایگاه 46 رسیده است. در میان بولرها ، سیکندر رازا به جایگاه 66 و دونالد تیرپانو به 90 رسیده است.

تبلیغ شده

در همین حال ، پیروزی Super Over زیمبابوه در ODI نهایی به آنها کمک کرده است تا 10 امتیاز کسب کنند در حالی که پاکستان 20 امتیاز کسب می کند ، در حالی که نرخ خالص اجرا از استرالیا بالاتر است.

انگلیس پس از بازی در دو سری سوپرلیگ ، با معرفی 30 امتیاز ، برای آوردن زمینه به کریکت ODI و تصمیم گیری در مورد هفت بازی مقدماتی مستقیم مسابقات جام جهانی کریکت مردان ICC 2023 همراه با هند میزبان ، با 30 امتیاز پیش افتاد.

مباحث ذکر شده در این مقاله