رتبه بندی بازیکنان ICC T20I بازیکنان: داوید مالان انگلیس بالاترین امتیازات رتبه بندی را برای بتسمان کسب می کند

رتبه بندی ICC T20I: انگلند داوید مالان بالاترین امتیازات رتبه بندی را کسب می کند

داوید مالان در سومین مسابقه T20I در مقابل آفریقای جنوبی به شش برخورد می کند.© خبرگزاری فرانسه


داوید مالان ، خفاش دست چپ انگلیس پس از نمایش عملکرد چشمگیر در سری اخیراً برابر آفریقای جنوبی ، در رده بندی بازیکنان ICC Men T20I به بالاترین امتیاز رده بندی برای بتمن ها رسیده است. مالان به دلیل بازی در برابر آفریقای جنوبی به عنوان بازیکن سری داوری شد. چپ دست 33 ساله اکنون 915 امتیاز در رده بندی T20I دارد و اولین کسی است که پس از کسب 900 امتیاز آرون فینچ استرالیایی در ژوئیه 2018 از مرز 900 امتیاز عبور می کند. مالان اکنون 44 امتیاز از پاکستان برتری دارد بابر اعظم که از او پیشی گرفت و در سپتامبر امسال شماره یک شد. بازیکن مالان در اجرای سری مقابل آفریقای جنوبی شامل 99 پیروزی در بازی T20I نهایی نبود و این به تیم ائوین مورگان کمک کرد تا در مقابل Proteas یک شستشوی سفید را ثبت کند.

اخبار

KL Rahul و Virat Kohli تنها دو خفاشی هندی هستند که در رده بندی بازیکنان ICC T20I حضور دارند. راهول و کهلی به ترتیب در جایگاه چهارم و نهم قرار دارند.

با این برد سری ، انگلیس استرالیا را نیز در بالای رده بندی تیم های ICC T20I از تخت سلطنت برد. انگلیس که این سریال را با 271 امتیاز شروع کرده بود ، اکنون با 275 امتیاز با استرالیا همسطح است اما با امتیازات اعشاری پیشتاز است. هند در رده سوم جدول رده بندی T20I قرار دارد و چهار امتیاز از پاکستان در رده چهارم جلوتر است.

آفریقای جنوبی و نیوزیلند موقعیت های پنجم و ششم خود را حفظ کرده اند در حالی که هند غربی پس از شکست 2-0 مقابل نیوزیلند در سری دیگر ، از افغانستان عقب مانده و به مکان 10 رسیده است.

تبلیغ شده

جوس باتلر از انگلیس هفت جایگاه کسب کرده است تا به مقام بیست و یکم دست یابد ، در حالی که ادامه فرم خوب راسی ون در دوسن از آفریقای جنوبی ، که باعث شد 136 دوش در این سری کسب کند ، 17 مکان را به عنوان بهترین موقعیت پنجم شغلی ارتقا داده است. بازگشت Faf du Plessis به فرم ، با مجموع 121 دوش ، وی را به جمع 20 تیم برتر سوق داده است.

در بین بولرها ، عدیل رشید ، دور برنده انگلستان با کسب سه مقام برای رسیدن به رتبه چهارم ، به امتیاز 700 امتیاز بازگشت. او فقط یک مکان کمتر از بهترین موقعیت شغلی سوم خود در نوامبر 2018 است. هفت توپ برتر همگی می چرخند ، و تبرایز شمسی ، بال انداز برتر در آفریقای جنوبی در جایگاه پنجم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله