رتبه بندی آزمون ICC: کین ویلیامسون با ویرات کوهلی دومین مشترک است

رتبه بندی آزمون ICC: کین ویلیامسون با ویرات کوهلی دومین مشترک است

کین ویلیامسون در اولین تست برابر وست هند ، 251 بهترین شغل خود را کسب کرد.© خبرگزاری فرانسه


بهترین امتیاز شغلی 251 كین ویلیامسون در اولین تست مقابل West Indies به او كمك كرد تا با دو پله صعود برای پیوستن به ویرات كهلی در شماره دو در آخرین رده بندی باتینگ. 251 عظیم ویلیامسون در همیلتون وی را به مقام دوم در رده بندی تست ICC مردان منتقل کرد ، موقعیتی که او اکنون با سرپرست تیم هند کهلی مشترک است. با عملکرد اخیر خود ، 74 امتیاز کسب کرد و از 812 به 886 تغییر مکان داد. هموطن او ، تام لاتام ، بهترین امتیاز شغلی خود را که 733 امتیاز کسب کرد ، بدست آورد و به لطف امتیاز 86 خود در رده دهم جدول قرار گرفت.

اخبار

از اردوگاه West Indies ، جرمین بلک وود به فرم خوبی که در تور انگلیس در اوایل سال نشان داد ، ادامه داد و دومین قرن آزمون خود را به ثمر رساند. این ضربه او را با 17 پله صعود به 41 مین رساند ، بهترین موقعیت او از رسیدن به رتبه 40 در آگوست 2017. بعید به نظر می رسد 86 نفره الزاری جوزف در این دوره از مسابقات با 31 پله صعود به رتبه 123 برسد و بهترین شغل 219 را کسب کند.

تبلیغ شده

شش برد نیل واگنر در این مسابقه باعث شد او از استوارت برود انگلیس به مقام دوم در رده بندی بولرها برسد و برابر با بهترین موقعیت شغلی خود باشد ، که اولین بار در دسامبر سال 2019 به آن دست یافت. تیم ساوت اولین بازی خود را در مارس 2008 انجام داد ، اما تعداد فعلی او 817 امتیاز بالاترین امتیاز او برای رسیدن به رتبه چهارم است.

کاپیتان وست ایندیز ، جیسون هولدر ، پنجم به هفتم سقوط کرد و هیچ ویکی نگرفت. هولدر همچنین در رده اول جدول تمام رقابت ها از دست داده است. او با یک امتیاز از بن استوکس انگلیس برتر بود اما استوکس اکنون دوازده امتیاز برتری دارد. استوکس به طور خلاصه در طول تابستان در جایگاه اول قرار گرفت و پس از آزمایش دوم با West India ، آن را از هولدر ربود ، قبل از اینکه هولدر آن را پس بگیرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله