رایندرا جادجا بعد از بازگشت به اتاق لباس از سرگیجه شکایت کرد: سانجو سامسون


راویندرا جیدجا بعد از اتمام دوره های هندی سرگیجه “احساس سرگیجه” کرد که منجر به این شد که یوزوندرا چاهال به همه نشان دهد که چگونه می توانند برای موقعیت هایی که هر ساعت ممکن است آماده باشند آماده شود. چاهال ، که در ترکیب اصلی نبود ، به عنوان جایگزین Jadeja وارد ضربه شد و در یک بازی برنده مسابقه در اولین T20 International مقابل استرالیا 3 بر 25 را گرفت. “او در آخرین ضربه (در خارج از میچل استارک) به کلاه ایمنی برخورد کرد و هنگامی که به اتاق پانسمان برگشت ، بدن (نیتین پاتل) از او س wasال کرد که چه احساسی دارد. او (جادجه) گفت که احساس سرگیجه کمی پیدا کرد ، “سامسون در جریان کنفرانس رسانه مجازی پس از بازی به رسانه ها گفت.

اخبار

“وی طبق توصیه پزشک تیم (دکتر Abhijit Salvi) تحت نظر است.”

سامسون ، اما پس از اینکه دچار نق زدن و نیاز به ضربات سنگین در طی 19 امگی توسط Josh Hazlewood شد ، نمی توانست هیچ به روزرسانی در مورد وضعیت عضله همسترینگ ارائه دهد.

“من نمی دانم که احساس جدیدی جادو بایی در حالی است که بدن از آن مراقبت می کند.”

سامسون کاملا به درستی نمی خواست درمورد اینکه Jadeja از سری T20 خارج است ، اظهار نظر کند ، حتی اگر پروتکل های ضربه مغزی یک هفته استراحت داشته باشند ، این می تواند به این معنی باشد که او دیگر در دو بازی بعدی در دسترس نخواهد بود.

با این حال ، او همه از Chahal تمجید می کرد ، که تا پایان وقت نمی دانست که او می خواهد چنین نقشی بزرگ در پیروزی هند بازی کند.

“این استانداردی است که توسط این تیم تعیین شده است. کیفیت بازیکنان به قدری بالا است که هر وقت بخواهید ، آنها آماده هستند. چاهال شانس خود را گرفت و این یک درس عالی برای همه بود که آنها باید همیشه آماده باشند ”

او چند بازی T20 برای هند بازی کرده اما موفقیت زیادی کسب نکرده است. با این حال ، یک سامسون بالغ معتقد است که دیگر تحت هیچ فشار نیست.

تبلیغ شده

“چند سال پیش من می گفتم بله (عامل فشار) به این سوال. اما اکنون من چند مسابقه برای هند بازی کرده ام و در اطراف افراد خوبی بوده ام ، که به حفظ ذهنیت مثبت کمک کرده اند.

سامسون گفت: “ایده ساده نگه داشتن آن است و تمرکز برنده شدن در هر بازی برای هند است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله