راوی شاستری می گوید بازگشت روهیت شارما به فرم نشانه خوبی برای سرخپوستان بمبئی است

روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی© BCCI

مربی سابق هند راوی شاستری احساس می کند که بازگشت روهیت شارما به شکلی خوب برای هندی های هندی بمبئی که پنج بار قهرمان شده اند در لیگ برتر هند در حال انجام است. MI سه‌شنبه شب اینجا پایتخت دهلی را با شش ویکت شکست داد تا اولین برد خود در سه بازی را ثبت کند. دی سی امتیاز 172 را به ثمر رساند که توسط MI در آخرین توپ تعقیب شد، با کاپیتان روهیت که ضربه کاپیتانی 65 را بازی کرد، اولین پنجاه او پس از 24 اینینگ.

شاستری به ستاره اسپورت گفت: “روهیت شارما به طرز درخشانی فشار مقابل دهلی را خیس کرد. او تیم را از جلو هدایت کرد و این عملکرد برنده بازی برای او و همچنین سرخپوستان بمبئی، دنیای خوبی را به همراه خواهد داشت.”

“این برد به MI اعتماد به نفس زیادی برای حضور در مسابقات خواهد داد.” در همین حال، سونیل گاواسکار افسانه‌ای از ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای می‌خواهد که به او زمان بیشتری بدهد.

پس از پیروزی در آخرین بازی خارج از خانه به سبک در ورزشگاه وانخده بمبئی، CSK در خانه خود در یک مسابقه فشار قوی در خانه میزبان راجستان رویالز خواهد بود. این دویستمین مسابقه Dhoni به عنوان کاپیتان CSK خواهد بود.

“امیدوارم MS Dhoni خود را در ترتیب ضربات بالاتر ارتقا دهد. به طوری که او بتواند بیش از دو یا سه اور در بازی ها بازی کند. او می تواند با ضربه زدن خود این تفاوت را برای CSK ایجاد کند زیرا می تواند دوهای بزرگ را به ثمر برساند.” گاواسکار گفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله