راوی شاستری فاش می‌کند که در شرایط «بدون دست دادن» بین دو نفر که «همدیگر را دوست ندارند» چه خواهد کرد

حادثه مربوط به سوراو گانگولی و ویرات کوهلی در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2023 که در حال انجام است، در چند وقت اخیر جنجال های زیادی را برانگیخته است. چندین ویدیو نشان داد که این دو پس از بازی رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز با یکدیگر دست ندادند. بحثی در پی داشت و گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه هر دوی آنها یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده اند. سرمربی سابق هند از راوی شاستری در مورد نحوه برخورد با شرایط مشابه پرسیده شد و پاسخ او کاملاً صریح بود.

“شما بازیکن X و بازیکن Y را دارید. بازیکن X یک بازیکن هندی عالی، کاپیتان سابق، اسطوره است. بازیکن Y نیز یک بازیکن هندی عالی است، کاپیتان سابق، هنوز هم بازی می کند، اسطوره. X اکنون مربی یک تیم است، Y به زیبایی ضربه می زند. برای تیم دیگر X و Y احساس می کنند که اتفاقی افتاده است و اکنون از یکدیگر خوششان نمی آید. آنها نسبت به هم بد بودند. Y از X کینه دارد و X نسبت به Y. و تیم ها بعد از بازی می خواهند تکان بخورند. دست‌ها. بین X و Y، کسی سعی کرده از دست دادن اجتناب کند یا دست دادن را از دست داده است. و بس هو گایا، آنها نمی‌خواستند با هم صحبت کنند. از شاستری پرسیده شد.

“بستگی به رابطه من دارد. اگر نخواهم حرف بزنم، فقط می گذرم. اما در پایان، وقتی می‌روید و می‌نشینید، احساس می‌کنید که همیشه فضایی برای بزرگ شدن وجود دارد، مهم نیست چند سال دارید.

پیش از این، شین واتسون، بازیکن سابق کریکت استرالیا به طور مستقیم در مورد آنچه بین گانگولی و کوهلی رخ داد، اظهار نظر نکرد، او اعتراف کرد که “آتش در شکم” ضربه RCB وجود دارد.

واتسون در برنامه “Grade Cricketer” قبل از اینکه از خنده منفجر شود، گفت: “این می تواند شایعه پراکنی باشد، اما من مطمئن نیستم. بنابراین، این چیزی نیست که من بخواهم در آن دخالت کنم.”

“اما مطمئناً آتشی در شکم ویرات وجود داشت، مطمئناً. برای یک دیدگاه مخالف، این آخرین چیزی است که شما نیز به آن نیاز دارید. ویرات، زمانی که او اینطور است، آن زمانی است که او در بهترین حالت خود قرار دارد. به هر دلیلی که بود. واتسون تاکید کرد، دقیقاً مطمئن نیستم.

حماسه کوهلی-گانگولی از زمان خروج او به عنوان کاپیتان تیم هند در هر سه فرمت بازی، حل نشده باقی مانده است. اندکی پس از اینکه کوهلی توسط روهیت شارما به عنوان کاپیتان هند در تمام فرمت ها جایگزین شد، گانگولی همچنین جای خود را برای راجر بینی به عنوان رئیس هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) باز کرد.

گانگولی و کوهلی هر دو دیدگاه های متضادی در مورد چگونگی داستان خروج دومی به عنوان کاپیتان تیم هند داشته اند. در مورد موضوع «بدون دست دادن» پس از بازی DC vs RCB، هیچ یک از این دو هنوز این موضوع را روشن نکرده اند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله