راوی بیشنوی جسورانه “حرکت پس از” تلاش ناموفق هارشال پاتل که مورد توجه قرار نگرفت

تلاش از دست رفته در پایان غیر مهاجم توسط هارشال پاتل برای رویال چلنجر بنگلور گران تمام شد، زیرا این فرنچایز در دیدار لیگ برتر هند (IPL) 2023 تنها با یک ویکت مغلوب لاکنو سوپر جاینت شد. هارشال متوجه شده بود که راوی بیشنوی، مهاجم غیرمهاجم، زودتر از موعد خط خود را ترک می‌کند، اما بازیکن RCB نمی‌تواند وثیقه‌ها را به اندازه سانتی‌متر وارد کند. با این حال، کاری که بیشنوی روی توپ نهایی مسابقه انجام داد، بسیاری از طرفداران RCB را خشمگین تر می کند.

آخرین بازی پر درام درگیری RCB و LSG باعث شد که فرنچایز به رهبری KL Rahul به 5 ران از 6 توپ برای پیروزی در مسابقه با 3 ویکت در دست نیاز داشت. لاکنو دو ویکت را از دست داد و برای گرفتن 2 امتیاز از مسابقه به 1 دوش از توپ نهایی نیاز داشت.

پس از تلاش ناموفق هارشال برای از بین بردن وثیقه ها در انتهای غیرمهاجم، این اشتباه از سوی دینش کارتیک، دروازه بان RCB بود که به تیم میهمان اجازه داد تا دویدن را انجام دهد و 213 ران را تکمیل کند.

راوی بیشنوی علیرغم اینکه خود را تقریباً توسط هارشال از دست می داد، جرأت کرد یک بار دیگر در توپ پایانی، چین را زودتر ترک کند، و این بار، هارشال حتی متوجه انجام این کار او نشد.

یکی از کاربران توییتر هنگام به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از مراحل مختلف تحویل نهایی هارشال، اقدام بیشنوی را برجسته کرد.

“بیشنوی شروع بزرگ تری دارد. قبل از اینکه هارشال وارد عمل شود، آنجا را ترک می کند. در نقطه رهاسازی، بیشنوی از علامت های سفید برای منطقه حفاظت شده برای توپ اندازان، 5 تا 6 فوت فراتر از چین می گذرد. ​​او دویدن را قبل از دویدن اوش کامل می کند. این کاربر توییتر نوشت: 10 یارد.

این کاربر توییتر همچنین مدعی شد که چندین بازیکن لاکنو زودتر از پایان غیرمهاجم، چین را ترک کردند. بیشنوی تنها مقصر نبود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله