راویندرا جادجا سانجو سامسون را در 0 با توپ فوق‌العاده برای دستیابی به شاهکار بزرگ اسکالپ می‌کند، ام.اس. تماشا کردن

MS Dhoni در حالی که Ravindra Jadeja پوست سر سانجو سامسون را می زند کف می زند© BCCI/IPL

در یک رویارویی با ولتاژ بالا در لیگ برتر هند (IPL) 2023، چنای سوپر کینگز راجستان رویالز را به 175/8 در 20 اور محدود کرد، علیرغم گذشت نیم قرن از جاس باتلر. RR تحت رهبری سانجو سامسون در ابتدا شبیه به کروز در یک مرحله به نظر می رسید زیرا آنها در هشت اور به امتیاز 86/1 رسیدند و به نظر می رسید برای یک مجموع بزرگ آماده باشند. وارد Ravindra Jadeja شوید. فقط در دومین اوور خود، Jadeja روی توپ سوم اوور نهم، Devdutt Padikkal (38) را اسکالپ کرد. برای اینکه RR را بیشتر بچسبانید، Jadeja کاپیتان RR سانجو سامسون را برای یک اردک روی توپ پنجم تمیز کرد. اگر معین علی راویچندران اشوین را روی توپ آخر اوور نمی انداخت، او یک ویکت دیگر در آن اور می گرفت.

توپی که سامسون را به خود مشغول کرد، دریفت و کوک شد و از کنده خارج شد. با ویکت، Jadeja اولین بازیکن هندی شد که 200 ویکت گرفت و 2000 دوش در IPL به ثمر رساند.

تماشا کنید: Jadeja Scalps Samson On 0 With Terrific Ball، Dhoni تایید می کند

در صحبت کردن در مورد این مسابقه، جاس باتلر 52 توپ از 36 توپ را به ثمر رساند، زیرا راجستان رویالز در یک مسابقه IPL در چنای در روز چهارشنبه، امتیاز رقابتی 175 بر 8 را در برابر چنای سوپر کینگز به ثبت رساند. باتلر در ضربه خود سه شش شش و چهار زد و در حالی که 77 ویکت دوم را با دودوت پادیکال اضافه کرد (38 توپ از 26 توپ).

راویچاندران اشوین (30 توپ از 22 توپ) و شیمرون هتمایر (30 توپ از 18 توپ) نیز کمک های ارزشمندی کردند.

راویندرا جادجا (2/21) بهترین ارقام را برای CSK داشت در حالی که آکاش سینگ تازه کار و توشار دشپنده جوان نیز دو ویکت به دست آوردند.

امتیازات مختصر: راجستان رویالز 175 برای 8 در 20 اور (جوس باتلر 52، دیودت پادیکال 38؛ راویندرا جادجا 2/21) مقابل CSK.

با ورودی های PTi

موضوعات ذکر شده در این مقاله