راویندرا جادجا در هاینریش کلاسن دود می کند. تماشا کردن

یک نبرد کوچک بین Ravindra Jadeja از Chennai Super Kings و Heinrich Klaasen از Sunrisers Hyderabad در حالی که دو تیم در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز جمعه به مصاف هم رفتند، شکل گرفت. نبرد زمانی شروع شد که کلاسن در مسیر جادجا قرار گرفت و سعی داشت شکار مایانک آگاروال را بگیرد. اندکی بعد، Jadeja در نهایت توانست به لطف تلاش تند و تیز MS Dhoni، دروازه بان ویکت، آگاروال را بهتر کند. اما، این پایان دوئل بین او و سان رایزرها نبود.

این اولین توپ اوور چهاردهم بود که ضربه آگاروال تقریباً مستقیماً در دستان جادجا قرار گرفت. با این حال، با حفظ جایگاه کلاسن در انتهای غیر مهاجم، بازیکن همه کاره CSK نتوانست دست خود را روی توپ بگیرد. اما، Jadeja مطمئن شد که او ناامیدی خود را نشان می دهد.

اینم ویدیو:

فرصت از دست رفته هزینه زیادی برای Jadeja نداشت زیرا او آگاروال را در همان اوور اخراج کرد.

Jadeja بازیگر ستاره CSK در بازی مقابل SRH بود و در سهمیه 4 اور خود سه ویکت را برای تنها 22 ران به دست آورد. این بازیکن کهنه کار همه کاره سه ویکت مهم را به خود اختصاص داد زیرا چنای سوپر کینگز سانرایزرز حیدرآباد را به 134/7 در 20 اور محدود کرد.

جادجا ابیشک شارما (34)، راهول تریپاتی (21) و مایانک آگاروال (2) را اخراج کرد و این بازیکن 34 ساله با ارقام 3/22 در چهار اور خود در استادیوم MA Chidambaram موفق‌ترین توپ‌باز تیمش شد. .

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان CSK، برنده بازی پرتاب شد و به کاسه راه پیدا کرد، با یک تیم بدون تغییر که رویال چلنجرز بنگلور را با هشت ران در بازی قبلی شکست داد.

سان‌رایزرز در این فصل برای ثبات تلاش کرده‌اند و در نیمه‌های انتهایی جدول امتیازات قرار دارند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله