راویندرا جادجا در نقش اردک داور ترسیده برای پوشش، از بولینگ خود خارج می شود. تماشا کردن

تماشا کنید: Ravindra Jadeja در حالی که اردک های داور ترسیده برای پوشش، بولینگ خود را با کوری انجام می دهد

Ravindra Jadeja یک شکار باورنکردنی از کامرون گرین گرفت.© AFP

این یک بازی عالی برای چنای سوپر کینگز در برابر قهرمان پنج دوره هندی بمبئی در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز شنبه در استادیوم Wankhede بمبئی بود. CSK که توسط پخش‌کننده‌های رسمی IPL به عنوان ال کلاسیکو IPL معرفی شد، در همه بخش‌ها تسلط داشت تا MI را با هفت ویکت شکست دهد. پس از ارسال MI به خفاش، CSK رقبای خود را به 157/8 در 20 اور محدود کرد. Ravindra Jadeja منتخب بولرهای CSK بود که برای 20 ران سه ویکت گرفت. او ایشان کیشان، کامرون گرین و تیلاک ورما را برکنار کرد. اخراج گرین در اوور نهم به ویژه خاص بود زیرا جادجا در بولینگ خود با ضربه ای سخت به سمت او ضربه زد.

در یک نقطه از زمان، به نظر می رسید که Jadeja فقط سعی می کند خود را نجات دهد. حتی داور داخل زمین برای محافظت از خود روی زمین خم شد.

تماشا کنید: Ravindra Jadeja Takes Blinder, As Fightened Umpire Goes Down

در طول تعقیب و گریز، آجینکیا راهان سریعترین نیم قرن IPL 2023 را شکست – تنها با 19 توپ – و روتوراج گایکواد با 40 ضربه شکست ناپذیر توانست چنای سوپر کینگز را به پیروزی هفت ویکتی مقابل هندی های بمبئی برساند. یک سرخپوست معمولی بمبئی تسلیم دومین شکست متوالی خود در همین مسابقه شد در حالی که CSK دومین برد خود را در تروت به ثبت رساند و به رده چهارم جدول امتیازی رفت در حالی که برنده پنج بار در رده هشتم باقی ماند.

رحانه 34 ساله در لیگ برتر فوتبال چنای برای سوپر کینگز بازی کرد و یکی از وحشیانه‌ترین ضربه‌ها را در این رقابت به ارمغان آورد و از میان 27 توپ، 61 توپ را با هفت توپ چهار و سه شش و در حالی که سریع‌ترین پنجاه توپ لیگ را به ثبت رساند. امسال.

ضربه رهاانه و ضربه گاکواد، همراه با تلاش دو نفره چنای از راویندرا جادجا و میچل سانتنر که قبلاً پنج ویکت مشترک داشتند، به پیروزی CSK بر رقبای سرسخت هندی های بمبئی دامن زد.

CSK با امتیاز 159/3 در 18.1 اور به پایان رسید و 158 را تعقیب کرد و با 11 توپ باقی مانده پیروز شد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله