راه حل خنده دار هاربهاجان سینگ برای مشکلات حلق آویز شدن پایتخت های دهلی. این ستاره بازنشسته را بازی کنید

عکس فایل هاربهاجان سینگ.© YouTube

هاربهاجان سینگ، ستاره اسبق هند، احتمالاً پس از نمایش ضعیف خود در روز دوشنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی، تیم لیگ برتر هند، دهلی کپیتالز، پس از نمایش ضعیف خود در برابر سان رایزرز حیدرآباد، به شدت به بازی پرداخته است. در این بازی، دی سی پنج ویکت اول را با امتیاز 62 از دست داد، قبل از اینکه آکسار پاتل و مانیش پاندی با کمک به آنها در ارسال مجموع مبارزه 144 برای 9 روی تخته، رژهای خود را نجات دهند. هر دو باتر هر کدام 34 ران به ثمر رساندند و 69 ران برای ویکت ششم اضافه کردند.

هاربهاجان ضمن آنالیز عملکرد تیم بعد از بازی، از واحد ضربات دهلی انتقاد کرد. او افزود که طرف باید در کریکت بازنشسته و کمک مربی آنها، شین واتسون، در تیم نیز طناب بزند.

“من می گویم که DC باید شین واتسون را نیز بازی کند، او بازیکن خوبی است. او اخیراً بازنشسته شده است و راهی که این روزها افتتاحیه دی سی در حال انجام است، او مفید خواهد بود و همچنین انتخاب بهتری خواهد بود.” هاربهاجان در کانال یوتیوب خود به زبان هندی گفت.

در صحبت کردن در مورد این مسابقه، تلاش همه جانبه واشنگتن ساندار بی نتیجه ماند زیرا SRH هوای سختی را با تعقیب و گریز پایین تر از حد نصاب انجام داد تا با هفت ران به DC سقوط کند، سومین شکست متوالی آنها در IPL در روز دوشنبه.

ساندار (4-0-28-3) و بوونشوار کومار (4-0-11-2) در نیمه اول بازی، ضعف‌های بدرقه DC را آشکار کردند تا آنها را به 144/9 محدود کند، پس از اینکه دیوید وارنر تصمیم گرفت. خفاش اما یک رویکرد ضربتی غیرقابل توضیح که در آن SRH هرگز به دنبال تسلط نبود، منجر به سقوط آنها شد زیرا آنها به 137/6 محدود شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله