راهول دراوید و کادر مربیگری اش در NCA جمع می شوند تا طرح WTC را به اشتراک بگذارند

ستارگان برتر هند ممکن است مشغول IPL باشند، اما سرمربی تیم راهول دراوید و تیمش روز سه شنبه در آکادمی ملی کریکت گرد هم می آیند تا آماده سازی برای فینال مسابقات قهرمانی جهان در ماه ژوئن را آغاز کنند. هند برای دومین حضور متوالی خود در فینال مسابقات قهرمانی جهان از 7 تا 11 ژوئن در ورزشگاه بیضی با استرالیا دیدار خواهد کرد. با مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم اول مانند جاسپریت بومرا، سر نیزه، شریاس ایر و بازیکن اصلی بازی خارج از کشور Rishabh Pant، مسائل زیادی وجود دارد که باید قبل از فینال بزرگ مورد توجه قرار گیرد.

جنبه مدیریت حجم کار نیز باید با در نظر گرفتن جام جهانی ODI مورد توجه قرار گیرد.

یکی از منابع BCCI که در زمینه توسعه کار می کند، دراوید به همراه مربی باتینگ، ویکرام راتور، مربی بولینگ، پاراس مامبری، مربی میدانی تی دیلیپ و سایر کادر پشتیبانی با تیم NCA به سرپرستی VVS Laxman ملاقات خواهند کرد تا در مورد مسائل مختلف مربوط به تیم بزرگسالان گفتگو کنند. به شرط ناشناس ماندن به PTI گفت.

لاکسمن، به عنوان رئیس NCA، نه تنها بر ماژول توانبخشی بازیکنان آسیب دیده متمرکز تحت حمایت تیم علوم ورزشی و پزشکی نظارت می کند، بلکه در عین حال مسئولیت ردیابی پیشرفت بازیکنان “هدف” را نیز بر عهده دارد (هند، هند A ) و همچنین بازیکنان نوظهور (سن بین 19 تا 23).

انتظار می رود که دراوید و لاکسمن به همراه تیم های مربوطه خود به طور گسترده در مورد مدیریت حجم کار و برنامه های مربوط به آمادگی برای فینال بحث کنند.

باید دید که آیا نیتین پاتل، رئیس علوم ورزشی، با سؤالات سختی در مورد از کار افتادن منظم بازیکنانی که پس از توانبخشی گسترده بازمی گردند، مواجه می شود یا خیر. نمونه مورد نظر، آییر (توپ قرمز) و دیپاک چهار (توپ سفید) خواهد بود.

مزایا و معایب مدیریت حجم کار

اکثر فرنچایزهای IPL به PTI تأیید کرده اند که هیچ ارتباط کتبی از سوی BCCI با آنها در مورد مدیریت حجم کاری بول داران سریع در طول رویداد وجود نداشته است.

پنج بازیکنی که مطمئناً در صورت آمادگی کامل در لیست اصلی تیم WTC قرار خواهند گرفت، محمد شامی (GT)، اومش یاداو (KKR)، محمد سراج (RCB)، شردول تاکور (KKR) و Jaydev Unadkat (LSG) هستند.

یک مربی برجسته که یکی از اعضای اصلی کادر پشتیبانی تیم کریکت هند بوده است، پذیرفت که این یک مشکل است.

“اگر 7 ژوئن شروع فینال WTC باشد، در حال حاضر تمام پیسرهای هندی باید حداقل 200 بار (تقریباً 33 اور) در هفته (7 روز) کاسه کنند. به این ترتیب شما مایل ها (به عبارت ساده استقامت) را در پاهای خود ایجاد می کنید. او گفت: “اما در IPL، بول کاران اصلی به سختی برای هر جلسه تمرینی می آیند. بیشتر آنها را می بینید که یک روز قبل از بازی استراحت می کنند، همانطور که یک روز قبل از آن، سفر وجود دارد.

مربی سابق گفت: “بخش سنگین سفر در واقع می تواند باعث آسیب بیشتر شود و از این رو آنها نمی توانند در تمرین کاسه بازی کنند.”

کاپیتان روهیت شارما بعد از سریال استرالیا گفته بود که به همه بازیکنان تیم اول توپ قرمز دوکس داده می شود و اگر کسی بخواهد می تواند با آن تمرین کند.

نداشتن بازی تمرینی با کیفیت خوب

با توجه به اینکه فصل کانتی انگلیس در حال پایان است و WTC یک رویداد ICC است، حتی اگر اعضای تیم IPL که واجد شرایط بازی های پلی آف نیستند، زودتر به انگلستان بروند، آنها فقط می توانند مسابقات درون تیمی را بین خودشان انجام دهند.

حتی اگر BCCI از ECB بخواهد تا یک تیم اسکرچ تشکیل دهد، اکثراً بازیکنان تازه کار یا بازیکنانی از استان کوچک هستند زیرا طرف های اصلی هیچ بازیکنی را برای یک بازی گرم کردن آزاد نمی کنند.

نحوه دریافت تمرین نت با کیفیت و همچنین تمرین مسابقه قبل از بازی از دغدغه های BCCI خواهد بود.

همچنین نوع کاسه‌زن‌های توری که در کنار توپ‌گیران در تیم اصلی انتخاب می‌شوند. نودیپ ساینی، آوش خان، شیوام ماوی، کاملش ناگارکوتی برخی از بول کارانی هستند که انتظار می رود با تیم سفر کنند.

آجینکیا راهان دوباره به میدان مسابقه بازگشت

پس از یک فصل خوب داخلی که در آن او 600 دوش به ثمر رساند، کاپیتان سابق هند، آجینکیا راهانه، اعتقاد بر این است که برای جایگاهی در تیم 15 نفره بسیار در رقابت است زیرا آییر قرار است تحت عمل جراحی کمر قرار گیرد.

یک جای خالی در طبقه متوسط ​​هند وجود دارد و Suryakumar Yadav دقیقاً صحنه IPL را آتش نزده است.

از آنجایی که تکنیک ضربه زدن KS Bharat در شرایط درز و تاب در انگلستان مناسب نیست، ممکن است موردی برای KL Rahul وجود داشته باشد که دستکش های بزرگی به دست کند و در حد وسط بازی کند.

اما جای خالی شده توسط اییر باید پر شود و به نظر می رسد که رهانه با تجربه 82 تست و نزدیک به 5000 ران (4931 ران) این اطمینان را می دهد حتی اگر یک پچ ناب تقریباً سه ساله در قالب سنتی داشت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله