راهنمای خرید جک پارکینگی و اشنایی با بهترین مدل ایتالیایی

جک پارکینگی بنیکا

در طول 40 سال فعالیت این شرکت ساخت محصولات گیت اتوماتیک به واقعیت شرکت تولید کننده جک بنینکا با استفاده از تجربیات و فرصت های به دست آمده در طی سال ها، گستره وسیعی از محصولات را برای کاربران فراهم آورده است. این محصولات شامل انواع جک برقی پارکینگی بازویی، موتور درب اتوماتیک ریلی بنینکا و انواع راهبند بنینکا می گردد که برای مصارف صنعتی و مسکونی طراحی و تولید شده اند. این شرکت در طول مدت زمان کوتاهی توانست تا رضایت و اعتماد کاربران را به سمت خود جلب کند و محصولات خود را به کشور های مختلفی مانند فرانسه، لهستان، جمهوری چک، اسپانیا، پرتغال، هند و آمریکا صادر کرده و تبدیل به یک برند جهانی شود. هدف اصلی شرکت بنینکا ساخت و طراحی تخصصی محصولاتی با کیفیت منحصر به فرد و ارسال به نقاط گوناگون دنیا است. این ساختار نیازمند تعهد جمعی گروه تحقیق و توسعه است که در تلاش برای پیش بینی نیاز های بازار و برطرف کردن آن هستند. این گروه شامل مهندسین مکانیک و الکترونیک است که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها مدام در تلاش برای طراحی بهترین محصولات و سیستم ها هستند. به این ترتیب محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن را روانه بازار می کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم باستفاده از جک پارکینگی برقی توانسته اند به سطخپح شهر ها از لحاظ ظاهری زیبایی خاصی ببخشد و و در بسیاری از ترددهاو خسارت ها جلوگیری کنندو و در ساختمان هایی با بیش از 50 واحد از لحاظ ایمنی از امنیت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از این برند های اروپایی ک مرسوم است جک پارکینگی بنینکا برند ایتالیایی بنیکا است که در نقاط جهان نقش بهسزایی را ایفا کرده است. و از گارانتی 4 ساله برخوردار است.

قیمت جک پارکینگی بنیکا

یکی از مهمترین نکته ای که فرد مصرف کننده جک برقی به آن توجه می کند قیمت و هزینه مناسب است که هم کیفیت عالی وهم با قیمت مناسب بتوانن این محصول را تهیه کنند همانطور که می دانید تولید جک پارکینگی در جهان کشور ایتالیا است. این کشور با چند کمپانی صاحب نام در این عرصه سعی بر جای انداختن نام خود داشته است که تا کنون نیز موفق عمل کرده است.کمپانی بنینکا برای ارایه محصولاتی با کیفیت بالا تا قطعات بکار رفته در داخل محصولاتش و البته عملکرد آن محصولات به بهترین نحو ممکن شکل گیرد و در این راستا تحت تاثیر قیمت قرار نگیرند. در واقع جک پارکینگی بنینکا در رنج جک های پارکینگی با قیمت نسبتا بالا قرار دارد که البته اگر از لحاظ بودجه مشکل نداشته باشید می تواند انتخاب مناسبی برای شما تلقی شود.

فروش جک پارکینگی بنیکا

جک پارکینکی از لحاظ فروش و فاکتور زدن نوعی از خدماتی را به بازاریان و مصرف کنندگان ارائه داده است که فروش این نوع جک حدود 4 سال گارانتی توانسته عامل مهمی برای فروش مشتریان باشد. بنینکا با قدمتی بی نظیر در زمینه جک درب اتوماتیک، می توان گفت که بر اکثر این ویژگی ها و فاکتور ها فایق آمده است. حال کسی نمی تواند منکر این قضیه باشد که جک درب پارکینگ بنینکا در سطح جهان جایگاه خود را پیدا کرده است و از این رو فروش خود را با صادر کردن محصولات خود به سایر کشور ها و با نمایندگی های پرشمار مختلف نیز دارد. البته کیفیت سطح بالای این جک درب پارکینگ نیز در این امر بی تاثیر نبوده است.

نصب جک پارکیینگی بنیکا

برای نصب جک پارکینگی باید از یک کارشناس مشاوره گرفت و نصاب زمانی که میخواهد جک را نصب کن به پکیجی که روی جک هنگام خرید تحویل می دهند شامل متعلقاتی است از جمله فلاشر ، بازو ، ریموت ، دو عدد خاذن راه انداز ، آچار خلاص کن و یک جفت چشمی است که هنگام نصب کردن بر روی درب اتوماتیک است.

فلاشر برسر درب های اتوماتیک نصب می شود و هنگام حرکت درب ها به حالت چشمک زن درمی آیند

بازوهای جک ها ممکن است دولنگه یا تک لنگه باشد که بر روی درب های تک یا دولنگه نصب می شوند

ریمون جک های پارکینگی برای بازو بسته کردن درب ها از راه دور است.

آچار خلاص کن زمان نبود برق مورده استفاده میگیرد و با این آچار درب خلاص و بادست حرکت می کند

خرید جک پارکینگی بنیکا

هنگام خرید جک پارکینگی برقی به نکاتی که باید توجه کرد:

1-وزن جک است که که جکی که بر روی درب اتوماتیک نصب میشود قابلیت جابه جایی داشته باشد زیرا اگر باهم متناسب نباشند موجب شکستی می شود

2-عرض جک است که متراژجک متناسب با درب باشد

3-گارانتی و خدمات پس از فروش جک است

4-هنگتم خرید چیزی که برای مشتریان اهمیت دارد قیمت و هزینه ای که باید بکنند

5-برای خرید جک پارکینگی بنیکا محتویات داخل پکیج را در نظر بگیریم

انواع مدل جک پارکینگی بنیکا

جک پارکینگی ریلی M BULL10

مشخصات فنی جک پارکینگی M BULL10

جک درب ریلی بنینکا BULL10 M مخصوص درب های ریلی است، این جک ریلی پارکینگ از الگو و طرحي با ظرافت و خوش ساخت برخوردار است.

عرض هر لنگه 12 متر وتا وزن 1200 کیلوگرم قابلیت جا به جایی دارد.

 مجهز به سیستم ترمز الکتریکی است.این محصول کاملا حرکت سریعی دارد.

قابل اطمینان است.جک بنینکا درمدل bull 10 مناسب برای استفاده در مجتمع های مسکونی و ساختمان های اداری و مراکز تجاری است.

دارای درجه حفاظت استاندار IP44 دارد.

ولتاژ 220 ولت است

مکانیزم کارکر الکتروموتور چرخ دنده است

جک درب ریلی بنینکا BULL10 M با یک پکیج شامل موارد زیر عرضه می شود:

موتور مجهز به گیربکس الکترومکانیکی 230Vac با یونیت کنترل داخلی و رمزگذار

یک عدد مدار کنترل با رسیور داخلی برای ریموت ها

فلاشر

یک جفت چشمی

دو عدد ریموت

دفترچه راهنمای نصب

جک درب پارکینگ بنینکا BILL30

جک درب پارکینگ بنینکا BILL30 دارای نقاط قوتی هم چون قابلیت دو سرعته  ، عملکرد  فوق العاده در مناطق پر گرد وغبار گارانتی 4 ساله و ضد آب است.اما در رابطه با نقطه ضعف این محصول باید بگوییم که ظاهری کلیشه ای و صنعتی و ساده دارد و همینطور دارای تردد محدودی است.برقراری امنیت بالا با نصب و راه اندازی یک مدل مناسب از قفل برقی امکان پذیر است.

مشخصات فنی جک بنیکا BILL30

محصول بنینکا مدل بیل 30 که درکمپانی بنینکا تولید شده است و درسری 30 تولید شده و در حقیقت تلاش بنینکا برای ارائه‌ امکانات جک بنینکا پیشرفت زیادی داشته است.

این مدل ازبنینکا برخلاف جک بنینکا مدل BOB که از سیستم چرخشی میل ماردون برای باز کردن درب های لولایی بهره می گیرد ، حرکت درب اتوماتیک مدل بیل بر روی محوری خطی انجام می پذیرد.

مجهز به خلاص کن دستی بسیار خوش دست و برنامه ریزی 2سرعته و کارکرد موتورها بی صدا است

همچنین احتیاجی به تععمیر نگهداری نداشته به همراه 4سال خدمات گارانتی که بی نظیر است.

متعلقات جک بنینکا BILL30

دو عدد جک الکترومکانیک بنینکا

یک عدد مدار کنترل با رسیور داخلی برای ریموت ها

یک جفت چشمی یا فوتوسل

 دو عدد ریموت با فرکانس 433 MHz

 دارای فلاشر یا چراعه چشمک زن

جک پارکینگی بنیکا مدل BOB21

کمپانی بنیکا دراین مدت با به روز رسانی مدار کنترل و سیم پیچ موتور و برخی قطعات و متعلقات این مدل را به روز نگه داشته است ودر کشور ما نیز هنوز در دسترس و مورد استفاده قرار میگیرد.مدار کنترل جک بنینکا دارای تنظیمات دستی و دیجیتالی می باشد و با برقراری دو سرعت توانسته درب پارکینگ را طوری هدایت نماید که با کمترین صدا و لرزش کار خود را انجام دهد.

مکانیزم کارکرد الکتروموتور ماردونی است

مناسب دربهایی با عرض 2 متر و قابلیت جابه جایی تا وزن 250 کیلوگرم است.

خروجی قفل برقی دارد

زاویه درب تا وزن 90 درجه چرخانده می شود

متعلقات جک پارکیتنگی بنیکا BOB21

دارای دو عدد جک الکترومکانیک بنینکا

یک عدد مدار کنترل

رسیور داخلی برای ریموت ها

یک جفت چشمی یا فوتوسل

دو عدد ریموت با فرکانس 433 MHz

دارای فلاشر و یا چراغ چشمک زن