راهنمای خرید جامع خرید تونیک

تونیک یکی از لباس های راحت زنانه است که به مدت طولانی در لباس زیر پوشیده می شود. تن پوش ها دارای الگوها و رنگ های متنوعی هستند و به دلیل کاربردهای متفاوت با اکثر اندام ها سازگار هستند ، بنابراین به همه زنان توصیه می شود حداقل یک تونیک داشته باشند. چگونه می توان تونیک مناسب خرید و انتخاب کرد؟ برای خرید تونیک بدن مناسب چه باید کرد؟ پاسخ واضح است. در اولین قدم باید نوع اندام خود را تعیین کنید ، سپس شلوار مناسب را برای ست با تونیک انتخاب کنید.

تونیک چیست؟

لباس زنانه یک آستین کوتاه یا آستین بلند بدون آستین است که هر دو طرف ، ران ها و معمولاً پایین تنه را می پوشاند. در فروشگاه های پوشاک و فروشگاه های اینترنتی ، زنان گاهی پیراهن های آستین کوتاه می پوشند. این لباس بسیار م effectiveثر را می توان به روش های مختلف با سایر لباس ها سفارشی کرد. مزیت دیگر این است که برای همه با هر شکل بدنی مناسب است. در این مقاله می خواهیم شما را با روش صحیح پوشیدن لباس زنانه با لباس های دیگر آشنا کنیم.

تونیک نوعی لباس کوتاه زنانه با آستین های بلند و کمی گشاد است که کناره ها ، رانها و پایین تنه را کاملاً می پوشاند. گاهی اوقات در فروشگاه ها یا مغازه هایی که لباس های رنگی می فروشند ، پیراهن نیمه کوتاه نیز نامیده می شود. این لباس را به دلیل کاربردی بودن می توان با لباس های دیگر به روش های مختلف پوشید. ویژگی این نوع لباس این است که با هر فرم بدن متناسب است. در این مقاله با نحوه لباس پوشیدن تونیک زنانه با لباس های دیگر بیشتر آشنا می شویم.

انواع تونیک زنانه

تونیک کمربندی: این تونیک با کمربند استفاده می شود و برای اندام هایی مانند ساعت شنی مناسب است.

تونیک بلوز: طول و کوتاهی این مدل تونیک اندازه های متفاوتی دارد ، بنابراین کوتاهترین مدل این مدل تونیک بلندتر از انواع مختلف بلوز است و تقریبا تا بالای ران را می پوشاند. تونیک ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و خانم ها با سلیقه های مختلف می توانند به راحتی طرح های تک رنگ یا رنگارنگ را انتخاب کنند.

تونیک شل: این نمونه خرید تونیک از نوعی پارچه نرم و صاف به شکل گشاد و چین دار ساخته شده است که طرح های متفاوتی نیز دارد.

رنگ مرغ: با سجاف ضخیم دوخته می شود و با نوع سوهان که در برخی قسمت های آن ایجاد شده می تواند عیوب اندام ها را برطرف کند.

تونیک یقه: اکثر تونیک های پنبه ای یقه دارند و طراحی یقه زیبایی دوچندان به تونیک می بخشد. انواع مختلفی از یقه های ایستاده ، یقه های هفتگی ، یقه های قرعه کشی و … برای انتخاب وجود دارد.

اندازه تونیک: تونیک با الگوی مستقیم و کلاسیک ، مناسب برای کسانی که نوستالژی را تجربه می کنند.

خواص تونیک مناسب

هنگام خرید لباس زنانه ، باید عوامل مختلفی مانند کیفیت دوخت و پارچه ، راحتی و اندازه این لباس ها را در نظر بگیرید. کمر اصلی در تونیک باید در موقعیت مناسب باشد و یقه ، آستین و شانه ها باید اندازه و محل مناسب باشند. تونیک ها را می توانید در انواع پارچه های بافتنی ، پنبه ای و پشمی یا حتی توری پیدا کنید و بسته به طعم و نوع سقف بافتی را که مناسب فصل آن هستید ، بافت مناسب را انتخاب کنید.

چگونه می توان تونیک را با لباس های دیگر تنظیم کرد؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، تونیک زنان بلوز بلندی است که کمی بالاتر از پیراهن های معمولی است این لباس همچنین در ارتفاع کمر است و به زیر ران می رسد. این لباس بلند و گشاد را بیابید ، اگر آن را با دامن یا شلوار نازک می پوشید ، علاوه بر ایجاد استایل جدید ، جذابیت شما را دوچندان می کند و کمک زیادی می کند تا بدن شما بلند و باریک به نظر برسد. نکاتی که هنگام استفاده از تونیک باید رعایت کنید:

 

نحوه استفاده از تونیک برای باریک و بلند به نظر رسیدن: سعی کنید تونیکی را انتخاب کنید که مناسب فرم بدن شما باشد. همچنین پارچه ، طرح پارچه و الگوی یقه را مطابق سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. خط پایینی تونیک باید در خط وسط ران شما باشد. بهتر است دامن یا شلواری تنگ و نازک تر انتخاب کنید تا بدن شما ضخیم تر از حالت معمول به نظر نرسد. شلوارهایی با پاهای طرح دار یا می توانید آن را با یک جفت کفش ، کفش تخت یا کفش پاشنه بلند ست کنید. در نهایت ، می توانید از گردنبند ضخیم ، روسری ، روسری بزرگ و کیف یا ژاکت چرمی استفاده کنید تا استایل شما شیک و منحصر به فرد به نظر برسد.

از تونیک به شکل پیراهن استفاده کنید

 از تونیک با شلوار یا دامن استفاده کنید که احتمالاً در فصول سردتر مانند پاییز و زمستان سردتر خواهد بود. اگر تونیک شما کمی بلند است ، می توانید به راحتی آن را به عنوان یک پیراهن کوتاه و زیبا بپوشید. فقط مراقب باش. یکبار بپوشید و امتحان کنید. به نکات زیر توجه کنید: تونیک را طوری انتخاب کنید که پارچه و الگوی دوخت آن با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد. این تونیک باید به وسط ران شما برسد و کمی پایین تر باشد ، یا اگر می خواهید پاهایتان پوشیده شود ، از تونیک طرح دار یا شلوار چسبان یا جوراب شلواری استفاده کنید. می توانید یک جفت چکمه با آنها داشته باشید. تنظیم. در نهایت ، با کمربند یا صلیب ، زنجیر ، گردنبند ، روسری ، دستبند یا ساعت کار را تمام کنید. یک دامن کوتاه با تن پوش خود بپوشید: وقتی هوا کمی گرمتر شد ، دیگر نمی توانید از شلوار تونیک استفاده کنید و باید لباس را با دامن کوتاه تنظیم کنید تا احساس گرمای کمتری داشته باشید. همچنین ، به یاد داشته باشید که تونیک نازک تر است و برای گرمتر نگه داشتن یک روشن کننده و کمی شل تر انتخاب کنید. به نکات زیر توجه کنید:

شورت یا دامن و اندازه های کوتاه انتخاب کنید:

برای تجربه یک تابستان سردتر ، یک جفت کفش پاشنه بلند با این ترکیب بپوشید. در نهایت ، با استفاده از یک گردنبند ظریف یا یک شال گردن نازک به همراه یک کیف غیر رسمی ، استایل خاص و منحصر به فردی به خود بدهید.

نحوه ست کردن تونیک برای مناسبت ها و مناسبت های خاص استفاده از تونیک برای موارد غیر رسمی

یک تونیک گشاد و زیبا یک لباس شیک اما غیررسمی است. می توانید این لباس را در مکان های غیررسمی مانند یک جلسه دوستانه برای صبحانه یا قهوه یا یک قرار غیر رسمی برای شام بپوشید. همچنین می توانید اندازه یا نوع کفش یا جواهراتی که می پوشید یا رسمی بودن یا سادگی سبک خود را تغییر دهید. بنابراین برای انجام این کار ، فقط به نکات زیر توجه کنید: تونیکی را انتخاب کنید که کمی کوتاهتر از قسمت پایین ران شما باشد. که می تواند به خرید لباس راحتی با یک شلوار جین لاغر یا یک شلوار چسبان ست شود. با این ترکیب می توانید از یک جفت چکمه یا کفش تخت استفاده کنید. در پایان با توجه به سلیقه خود از جواهرات با لوازم جانبی مناسب کمک بگیرید.

https://korians.com/