رافائل نادال برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی مسترز پاریس ، جردن تامپسون را شکست داد


رافائل نادال روز پنجشنبه در ست های مستقیم با عبور از جوردن تامپسون استرالیایی مبارزه کرد تا روز یکشنبه به مرحله یک چهارم نهایی مستر پاریس برسد ، زیرا دیگو شوارتزمن با کسب یک پیروزی در کسب اولین مسابقه فینال تور ATP. رده سنی نادال با نتیجه 6-1 ، 7-6 (7/3) از تامپسون بهتر شد تا یک هشتم نهایی را با هم پاپلو کارنو بوستا ، اسپانیایی ترتیب دهد ، که باید این عنوان را کسب کند تا شانس بدزدن آخرین مکان نهایی تور از شوارتزمن. شماره 61 جهانی تامپسون یک امتیاز مشخص را از دست داد تا در اولین دیدار خود با قهرمان 20 بار گرند اسلم یک تصمیم گیر را مجبور کند.

اخبار

نادال گفت: “او به خوبی شروع به خدمت كرد. من چند بازگشت را از دست دادم كه نباید داشته باشم.” “نزدیک بود. من تا آخر رنج کشیدم اما راهی برای پیروزی در تایم بریک پیدا کردم.”

نادال که روز چهارشنبه با غلبه بر فلیسیانو لوپز هزارمین پیروزی شغلی خود را کسب کرد ، برای اولین پیروزی در خانه پاریس پیشنهاد می کند که می تواند او را با نواک جوکوویچ با 36 رکورد عنوان قهرمانی مستر برابر کند.

این بازیکن 34 ساله که باید از پشت تا لپز بیرون می آمد ، فقط در 31 دقیقه از مقابل دروازه تامپسون عبور کرد ، پس از یک لکنت کوتاه از 40-0 در دقیقه ، دو بار شکست و آن را روی نقطه چهارم خود قرار داد. بازی هفتم.

تامپسون در ست دوم بیشتر مبارزه کرد ، اما وقتی 6-5 جلو افتاد یک امتیاز مشخص را از دست داد زیرا چالش هاوکی نشان داد که یک عقب نادال روی خط اصلی قرار گرفته است.

نادال سرویس خود را نگه داشت و در تای استراحت بازی خود را بالاتر برد تا پیروزی را به دست آورد.

شماره دو جهان با وجود تنها یک بار حضور در فینال ، هرگز که در سال 2007 به دیوید نعلبندیان باخت ، در هشت حضور خود هرگز نتوانسته است به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

تنها مسابقات مسترز که از CV نادال غایب هستند ، پاریس ، میامی و شانگهای است ، اگرچه او در داخل خانه مستر مادرید را برنده شد قبل از اینکه به یک مسابقه زمین خاکی تغییر یابد و شهر چین جایگزین آن شود.

شوارتزمن در آستانه اولین بازی فینال

پیش از این شوارتزمن آرژانتینی در دور سوم الخاندرو داویدوویچ فوکینا را شکست داد.

نفر ششم تنها در عرض یک ساعت به پیروزی 6-1 ، 6-1 دست یافت و در مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه پس از پیروزی 5-7 ، 6-2 ، 6-2 روس مقابل الکس استرالیا به مصاف سوم دانیل مدودف می رود. دو مینور

شوارتزمن در صورت پیروزی در آن مسابقه یا در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی توسط کارنو بوستا ، راهی تورنمنت نهایی خواهد شد.

شوارتزمن گفت: “فردا (جمعه) یک مسابقه متفاوت خواهد بود و این سخت خواهد بود زیرا من می خواهم در لندن باشم.” “من باید همه کارهایی را که در دست دارم انجام دهم.”

رویداد پایان فصل که برای آخرین بار قبل از انتقال به تورین در لندن برگزار می شد ، در 15 نوامبر آغاز می شود.

داویدوویچ فوکینا در دور اول قهرمان سابق برسی کارن خاچانوف را شکست داد ، اما برای شوارتزمن هیچ مسابقه ای نداشت.

بازیکن 28 ساله پنج بار شکست و چهار امتیاز استراحت را که با آن روبرو شد را ذخیره کرد ، که همه اینها در بازی افتتاحیه مسابقه بود.

مدودف از یک ست پایین بازگشت تا مغلوب دی مینور مرحله یک چهارم نهایی یو اس اوپن شود و برای اولین بار به جمع هشت تیم نهایی برسد.

هر هفت عنوان ATP وی در دادگاه های سخت ارائه شده است ، سه عنوان از آنها نیز در خانه است.

شماره پنج جهان گفت: “وقتی شما در چنین مسابقاتی برنده می شوید ، به خصوص به روشی كه من این كار را انجام دادم ، بازی بسیار خوبی ، گاهی اوقات به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد.” “امیدوارم که این مورد باشد.”

برنده شوارتزمن و مدودف می تواند در نیمه نهایی با میلوس راونیچ روبرو شود ، پس از آنكه كانادایی شماره 91 آمریكا را با ماركوس ژیرون 7-6 (1/7) ، 6-1 به میدان برد.

رائونیک نایب قهرمان سابق ویمبلدون در کوارترها با جوان فرانسوی اوگو هومبرت بازی خواهد کرد.

تبلیغ شده

این بازیکن 22 ساله که آخرین تورنمنت خود را در آنتورپ به دست آورد ، با پیروزی 6-3 ، 6-7 (4/7) ، 6-3 ، 8 پیروزی متوالی به دست آورد.

کارنو بوستای اسپانیایی با پیروزی 7-5 ، 6-2 برابر نوربرت گمبوس از اسلواکی ، امیدهای خود در فینال تور را زنده نگه داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله