رافائل نادال با ضربه نگران‌کننده اوپن فرانسه از استادی مادرید کنار رفت

عکس فایل رافائل نادال.© AFP

رافائل نادال روز پنجشنبه گفت که او مسابقات مسترز مادرید را در اواخر این ماه از دست خواهد داد، زیرا او به بهبودی خود پس از آسیب دیدگی لگن ادامه می دهد، که ضربه مهمی به آمادگی او برای اوپن فرانسه است. نادال در اینستاگرامش گفت: “در حال حاضر دلم برای مونت کارلو و بارسلونا تنگ شده است. و متاسفانه نمی توانم در مادرید هم باشم.” وی افزود: مصدومیت هنوز بهبود نیافته است. این بازیکن 36 ساله اسپانیایی از زمان شکست در دور دوم مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه بازی نکرده است.

نادال امیدوار است که پانزدهمین عنوان قهرمانی اوپن فرانسه را در ماه می در رولان گاروس به دست آورد، اما مشکل خم شدن لگن او که در ملبورن از آن رنج برد، روند صعود او به مسابقات را به شدت مختل کرد.

قهرمان 22 گرند اسلم انفرادی – او رکورد مردان را با نواک جوکوویچ مشترک است – در ابتدا فکر می کرد تا دو ماه از میادین دور خواهد بود.

او از مسابقات زمین سخت در ایندیان ولز و میامی کنار کشید، و در آغاز فصل زمین خاکی بازگشتش را در نظر داشت، اما به نتیجه نرسید.

نادال اضافه کرد: در اصل قرار بود دوره ریکاوری 6 تا 8 هفته باشد و اکنون در حدود 14 هستیم.

“واقعیت این است که وضعیت آن چیزی نیست که ما انتظارش را داشتیم. تمام نشانه های پزشکی رعایت شده است، اما بهبودی آنطور که در ابتدا به ما گفته اند پیش نرفته است.”

نادال گفت که او و تیمش تصمیم گرفته‌اند درمان متفاوتی را امتحان کنند و ببینند آیا اوضاع بهتر می‌شود یا خیر، اما او ضرب‌الاجلی برای بازگشت خود تعیین نکرده است.

مشکلات تناسب اندام او از زمانی که سال گذشته چهاردهمین تاج اوپن فرانسه را به دست آورد، به موضوعی فزاینده تبدیل شده است.

تابستان گذشته در ویمبلدون به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم مجبور شد از مرحله نیمه نهایی خود کنار بکشد.

مسابقات آزاد فرانسه از 28 می آغاز می شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله